W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny rozwój usług cateringowych, dlatego po dogłębnej analizie rynku stworzyliśmy dla Państwa PIERWSZE W POLSCE szkolenie Managera Cateringu! Jest to kompleksowe szkolenie dla managerów pracujących w firmach cateringowych, zajmujących się na co dzień organizacją i obsługą eventów oraz osób planujących rozpoczęcie swojej kariery w tym zawodzie.
Profesjonalna i kreatywna kadra zarządzająca o wysokich umiejętnościach organizacyjnych to podstawa firmy cateringowej. Z doświadczenia jednak wiemy, jak ogromny jest deficyt ludzi z branży na rynku, dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom i stworzyć szkolenie kształtujące Managerów Cateringu, ponieważ praca podczas organizacji eventów polega na ciągłym odkrywaniu – każde wydarzenie wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia innych rozwiązań..
Plan szkolenia
Dzień I
- Dywersyfikacja przychodu firmy a zasada Pareto 80/20
- Możliwości wykorzystania cateringów w budowaniu przychodu
- Badanie rynku – możliwości i ograniczenia w cateringu
- Tożsamość marki – czym wyróżniasz się na tle konkurencji
- Tworzenie planu działania opartego o sezonowość i kalendarz
- Statystyka sprzedaży i jej przełożenie na działania
- Analiza rentowności działalności cateringowej
- Projektowanie zysku z produkcji cateringowej
- Gradacja cenowa a produkcja spożywcza
- Kalkulacja garmaży, wynosów świątecznych i cateringów eventowych
- Zrozumienie podstawowych zasad modyfikowania i przekształcania receptur
- Kalkulacja surowca (food cost) teoretycznego i rzeczywistego
- Analiza food cost, wyciąganie wniosków i wprowadzanie zmian
- Określenie produktów rentownych oraz nierentownych – Pareto
- Zarządzanie produkcją i eliminacja strat produkcyjnych
- Właściwe zarządzanie zapasami – minimalizowanie strat
- Dwuetapowy proces ustalania ceny sprzedaży
- Kalkulacja rentowności dowozów
- Tworzenie pakietów, ofert i zestawów – kalkulacja teoretyczna i rzeczywista
- Straty w cateringu – określenie wszystkich możliwości strat pieniężnych i gotowe rozwiązania zapobiegawcze
- Zasady controllingu i budżetowania
- Odpowiedzialność zakupowa podczas organizacji cateringu
Dzień II
- Checklista – audyt Twoich możliwości sprzedażowych
- Pozyskiwanie zleceń cateringowych – analiza Twoich działań
- Tworzenie gotowego planu pracy – top 20 „to do”
- Opracowanie kwestionariusza oczekiwań zleceniodawcy
- Definicja nowych strategii i działań operacyjnych – trendy w organizacji
- Projektowanie atrakcyjnej i indywidualnej oferty handlowej
- Normy prawne i kluczowe informacje w propozycji handlowej
- Pozyskiwanie i koordynacja zewnętrznych usługodawców i zasady współpracy
- Oferta, która sprzedaje – techniki sporządzania jakościowej oferty
- Kompleksowość usług – klucz zwiększenia przychodu
- Budowanie relacji z odbiorcą a sprzedaż sugerowana
- Dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji klientów
- Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki
- Copywriting oferty sprzedażowej – perswazja i argumentacja
- Trendy w cateringu i rozwiązania budujące sprzedaż
- Mapa komunikacji i standaryzacja w organizacji cateringu
- Gotowe rozwiązania ułatwiające planowanie, organizowanie i logistykę
- Planowanie przestrzenne – możliwości i ograniczenia
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.
Terminy szkolenia Manager Cateringu
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.