Manager Obiektu Weselnego

Szkolenie Manager obiektu weselnego dedykowane jest pracującym w salach weselnych i zajmujących się organizacją wesel. W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży weselnej, ciągłym odkrywaniu nowych rozwiązań, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę, design, nowe technologie i połączyć je z tradycjami. Pary Młode stawiają przed nami coraz to większe wymagania, a każda uroczystość wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia innych rozwiązań.

Pomoc konsultanta ślubnego to dla Par Młodych oszczędność czasu, który trzeba przeznaczyć na poszukiwanie odpowiednich usługodawców, weryfikowania ich umiejętności i jakości ich usług. To doradca ślubny pomaga uniknąć mnóstwa nerwów, a także dzięki wypracowanym przez siebie rabatom u podwykonawców, organizacja wesel z Wedding Plannerem może także okazać się… tańsza. To osoba, która planuje każdy etap ślubnych przygotowań, wyręcza Pary Młode w poszukiwaniach, rezerwacjach, ustaleniach i negocjacjach z usługodawcami, doradza, a często także pełni po prostu rolę bratniej duszy. W dobie ciągłego pośpiechu jest to coraz popularniejsza usługa, którą świadczą sale weselne. Czy stać Cię na to, aby jej nie mieć?

Plan szkolenia

Dzień I

  • Oczekiwania Par Młodych wobec organizatorów
  • Ankieta oczekiwań Pary Młodej
  • Przygotowanie atrakcyjnej i indywidualnej oferty weselnej
  • Umowa na organizację przyjęcia ślubnego
  • Procedura dokumentacji i opłat za odtwarzanie muzyki
  • Regulamin współpracy sali weselnej z parą młodą i wykonawcami
  • Scenariusz i agenda uroczystości weselnej
  • Plan ślubu plenerowego i sali weselnej
  • Wybór i dostosowanie menu oraz form serwowania
  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
  • Menu tasting – zasady organizacji menu próbnego
  • Formy serwowania i rozliczania alkoholu
  • Rozliczenie przyjęcia i rozwiązywanie reklamacji
  • Analiza rynku i określenie klienta docelowego
  • Zasady konkurencji i sposoby wyróżnienia się na rynku
  • Niezbędne materiały sprzedażowe – jak je przygotować
  • Zasady komponowania oferty handlowej, która sprzedaje
  • Normy prawne i kluczowe informacje w ofercie weselnej
  • Bezpłatne narzędzia do komponowania propozycji handlowych
  • Prawidłowa prezentacja oferty – układ, prezentacja ceny, triki sprzedażowe
  • Dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji klientów
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki
  • Copywriting oferty sprzedażowej – perswazja i argumentacja

Dzień II

  • Pierwsze spotkanie – checklista materiałów sprzedażowych
  • FAQ – narzędzie zamykające sprzedaż
  • Budowanie rachunku – skuteczne techniki sprzedaży
  • Śluby plenerowe (cywilne, humanistyczne)
  • Wesele międzynarodowe – pułapki i możliwości
  • Wybór i dostosowanie tematu przewodniego wesela
  • Dodatkowe eventy weselne (kolacja przedweselna, poprawiny)
  • Trendy i nowości w organizacji wesel
  • Rozrywka – nowoczesne rozwiązania
  • Sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych
  • Analiza kosztów lokalu gastronomicznego
  • Określenie minimalnego i oczekiwanego obrotu
  • Sposób na wyróżnienie się na rynku – zasady konkurencyjności
  • Kalkulacja surowca (food cost)
  • Kalkulacja kosztów personelu
  • Określenie kosztów operacyjnych
  • Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
  • Zarządzanie produkcją i eliminacja strat produkcyjnych
  • Zasady ustalania ceny sprzedaży
  • Rodzaje skutecznych promocji
  • Statystyka sprzedaży – tworzenie kalendarza promocji
  • Budżetowanie i rozliczanie promocji

Dzień III

  • Pozyskiwanie zleceń weselnych w praktyce
  • Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
  • Budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania
  • Diagnoza marki – czyli Twój lokal z punktu widzenia klienta
  • Targi weselne i dni otwarte – szanse, możliwości i zagrożenia
  • Planowanie stoiska, organizacja wydarzenia i współpraca z podwykonawcami
  • KPI – mierzenie skuteczności podjętych działań
  • Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram, TikTok
  • Komunikacja marketingowa w social mediach – case study
  • Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii)
  • Instagram od podstaw – rodzaje contentu, dobór hasztagów, aplikacje do obróbki zdjęć• Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji
  • Youtube i videomarketing – narzędzia i zastosowanie
  • Google – możliwości, zastosowanie i narzędzia
  • Darmowe narzędzia do tworzenia grafik – canva w praktyce
  • Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność naszego obiektu
  • Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
  • Analiza kampanii reklamowych
  • Najczęstsze błędy kampanii marketingowych

Informacje dodatkowe:

  • Liczba godzin szkoleniowych: 3 dni / 24h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Terminy szkolenia Manager obiektu weselnego

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.