„Kokosów nie ma” – często to słyszymy.
„Wszystko muszę robić sam/a” – to w sumie też nierzadko.
„Ludziom nie zależy na pracy, a nie stać mnie na ciągłe podwyżki” – to szlagier każdego szkolenia.
„Ja mam wszystko policzone – w głowie” – to nasza ulubiona wisienka na torcie.
A gdyby tak rzucić wszystko i dwa dni poświęcić na autorefleksję?
Pamiętasz, jak po pierwszym szkoleniu managera gastronomii w Akademii Gastronomii czułeś się jak superbohater? Teraz przygotuj się na podwójne wrażenia! Nauczymy cię, jak jeszcze efektywniej zarządzać personelem, jak skutecznie zwiększać zyski i jak krok po kroku dążyć do sukcesu!
Wspólnie odkryjemy tajniki przywództwa gastronomicznego na zupełnie nowym poziomie. Będziemy rozwijać Twoje umiejętności komunikacyjne, umożliwiając Ci skuteczną współpracę z zespołem i tworzenie niesamowitej atmosfery pracy.
Ale uwaga! Szkolenie „Manager Gastronomii Poziom 2 – Wiedza do Kwadratu” nie jest dla tych, którzy chcą się tylko bawić. To szkolenie dla prawdziwych zawodowców, którzy pragną stać się najlepszymi w swojej dziedzinie. Jeśli jesteś gotów na wyzwanie, ten kurs jest właśnie dla Ciebie!
Nie czekaj aż ktoś inny zdobędzie tę wiedzę przed Tobą. Podejmij odważnie decyzję i zgłoś się już dziś. Pamiętaj, że umiejętności nigdy nie jest zbyt wiele, a wiedza do kwadratu jest kluczem do sukcesu.
Dołącz do naszego szkolenia i stwórz swoje własne kulinarne imperium. Głodny sukcesu? Zapisz się już teraz!
Uczestnicy szkolenia podczas zajęć otrzymują skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy, jaka jest przekazywana na kursie.
Plan szkolenia
Dzień I
- Manager Gastronomii w pigułce – najistotniejsze aspekty stanowiska
- Rzeczywistość gastronomiczna – najczęstsze problemy restauratorów
- Filary sukcesu restauracji – jak stać się bezkonkurencyjnym
- VUCA – czyli nowoczesne przywództwo w gastronomii i jego zastosowanie
- Syndrom Zosi Samosi, której pracownik nie znosi – dlaczego sam nie zbudujesz restauracji
- 7 kroków do samodzielności w pracy – tworzenie i wdrożenie w celu osiągnięcia samodzielności na poszczególnych stanowiskach
- Przyczyny wysokiej rotacji pracowników – rotacja niepożądana , rotacja możliwa do uniknięcia, rotacja niemożliwa do uniknięcia
- Jak ogarnąć chaos organizacyjny i zapewnić poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji
- Organizacja pracy i jej wpływ na poziom motywacji zespołu restauracji
- „Aby im się chciało tak, jak im się nie chce” czyli pieniądze to nie wszystko – motywowanie do działania i budowanie zaangażowania w życie lokalu
- Szukanie nowych ścieżek rozwojowych dla restauracji i pracowników
- Zmienność, nieprzewidywalność i niejednoznaczność rynkowa a zarządzanie gastronomią – jak sprawnie i płynnie dostosowywać się do zmian na rynku
Dzień II
- Analiza działania w obszarach: finansowym, sprzedażowym, marketingowym i jakościowym
- Wyznaczenie celów miesięcznych, kwartalnych i rocznych
- Budżetowanie biznesu w praktyce
- S – jak sprzedaż – analiza danych sprzedażowych – rodzaje raportów z omówieniem
- M – jak marketing, czyli jak analizować konkurencję, zachowania klientów i trendy rynkowe
- A – analiza poziomu jakości oraz czynniki wpływające na ocenę Twojej restauracji przez Gości
- K – jak koszty lokalu gastronomicznego, czyli jak analizować wyniki
- Co jest przyczyną słabych wyników lokalu gastronomicznego?
- Budżetowanie i rozliczanie kosztów pracy, produkcji i operacyjnych
- Monitoring polityki cenowo-jakościowej
- Analiza wpływu organizacji pracy na rzeczywiste zużycie surowca – straty podczas produkcji
- Podział kosztów surowca i szukanie oszczędności w każdym dziale
- Oś czasu – tworzenie planu „to do” – warsztaty
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.