SZKOLENIA DLA HOTELI U NAS

Zapraszamy do Akademii Gastronomii w Sopocie!

Manager hotelu

Manager hotelu

Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza, to najważniejszy element każdego hotelu. Manager zarządza personelem, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki między pracowników, ustala również grafik oraz musi dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów...

czytaj dalej
Zarządzanie sprzedażą w hotelu

Zarządzanie sprzedażą w hotelu

Jeśli jesteś: właścicielem obiektu hotelowego, managerem lub kierownikiem hotelu, managerem lub pracownikiem działu sprzedaży, lub wkrótce obejmiesz jedno z tych stanowisk. Borykasz się: z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże z częstym nieosiąganiem...

czytaj dalej
Profesjonalny recepcjonista

Profesjonalny recepcjonista

Recepcjonista to zazwyczaj pierwsza osoba, z którą Gość ma kontakt po wejściu do hotelu. Jego profesjonalizm (lub jego brak), może mieć znaczny wpływ na opinię Gości o pobycie w Twoim obiekcie. 27 sekund. Dokładnie tyle czasu potrzebujemy, aby wyrobić sobie pierwsze...

czytaj dalej
Skuteczny marketing twojego hotelu

Skuteczny marketing twojego hotelu

Dwudniowe warsztaty ze skutecznego marketingu Twojego hotelu są przeznaczone dla managerów, właścicieli, kadry zarządzającej. Szkolenie udowodni, dlaczego tak ważne jest stworzenie atrakcyjnego, charakterystycznego i spójnego wizerunku hotelu. Wiele osób myśli, że...

czytaj dalej
Marketing 2.0

Marketing 2.0

SOCIAL MEDIA, SZTUCZNA INTELIGENCJA I POMOCNE APLIKACJEWielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków osiągnięcie...

czytaj dalej
Komunikacja i motywowanie

Komunikacja i motywowanie

Od prawidłowej komunikacji zależy poziom motywacji! Komunikacja interpersonalna to najważniejsza umiejętność, jakiej uczysz się w życiu. To właśnie dzięki niej tworzymy relacje, rozwijamy przedsiębiorstwa i budujemy zespoły. W idealnym miejscu komunikacja między...

czytaj dalej
Strategia cenowa i revenue management

Strategia cenowa i revenue management

Zarządzanie przychodami w obiekcie hotelowym to nowoczesna strategia, która pozwoli Ci zmaksymalizować zyski poprzez odpowiednie dopasowanie cen produktów i/lub usług do popytu na nie. Wymaga jednak zupełnie innych metod, a większość przedsiębiorców z branży...

czytaj dalej
Skuteczne zarządzanie w praktyce

Skuteczne zarządzanie w praktyce

“Kiedyś to było inaczej. To młode pokolenie nie nadaje się do pracy. Są roszczeniowi!” Na absolutnie każdym szkoleniu słyszymy to zdanie po kilkanaście razy. Tylko czy na pewno problem leży po stronie pracowników? Może po prostu w Twojej firmie brak zasad, procedur,...

czytaj dalej