Marketing 2.0

Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków na osiągnięcie sukcesu składa się wiele elementów, w tym marketing.

Choć nie ma „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo-medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.

Plan szkolenia

Dzień I

  • Neuromarketing jako dziedzina, która ułatwi Ci wpływanie na decyzje Twoich Gości
  • 6 zasad wywierania wpływu społecznego
  • Programy lojalnościowe i ich przykłady
  • Planowanie zadań i komunikacja w Twoim zespole – aplikacje do zarządzania i planowania
  • Warsztaty z tworzenia grafik – zaoszczędź do 10000 zł rocznie dzięki tworzeniu menu i grafik promocyjnych w Canvie
  • Chat GPT jako game changer w dziale marketingu! Sposoby wykorzystania, tworzenia treści i pomysłów
  • Sztuczna inteligencja stworzy grafikę, której potrzebujesz!
  • Warsztat foto& video produktowe – jak tworzyć lepsze ujęcia zdjęć/pomysły/przykłady/obróbka/zdjęć/technika/parametry (iPhone)
  • Jak pokazywać pełen lokal nie wprawiając Gości w zakłopotanie? Video i photo tricki
  • Warsztaty: kręcimy rolki, które wykorzystasz w każdym gastro
  • Beatleap jako idealna aplikacja do relacji

Dzień II

  • Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – zrobienie zdjęcia do kampanii/obróbka zdjęcia/przygotowanie treści/grafika w Canvie/przeformatowania/harmonogram publikacji
  • Uporządkuj Facebooka! – dodawanie usług i tworzenie zakładki „Wyróżnione”
  • Warsztaty Facebook Ads – tworzymy płatną kampanię reklamową na Instagram i Facebook
  • Facebook vs. sprawdzenie reklam Twojej konkurencji
  • Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
  • Design lokalu – co zrobić, aby Twoi Goście częściej robili sobie zdjęcia i Cię oznaczali?
  • Rebranding marki – czy nadążasz za konkurencją ?
  • Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska
  • TIK TOK nie taki straszny. Tik Tok algorytmy
  • Warsztaty – tworzymy tik toki z Cap Cutem i szukamy inspiracji
  • Influenser Marketing – jak zacząć?
  • Przykładowa umowa z Influenserem

Informacje dodatkowe:

  • Liczba godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.