Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków na osiągnięcie sukcesu składa się wiele elementów, w tym marketing.
Choć nie ma „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo-medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.
Plan szkolenia
Dzień I
- Strategie sprzedaży – jak tworzyć skuteczne plany sprzedażowe i marketingowe.
- Cele marketingowe krótko- i długoterminowe cele.
- Segmentacja rynku – sztuka tworzenia grup docelowych w oparciu o cele.
- Lejki sprzedażowe – jak projektować i rozumieć lejki, które przekształcają zainteresowanie w zakup.
- Analiza lejków – ulepszanie lejków na podstawie danych.
- Kampanie na Facebooku i Instagramie – tworzenie reklam na żywo.
- Targetowanie reklam – efektywne dotarcie do właściwej grupy.
- Analiza kampanii – jak oceniać skuteczność naszego działania.
- Lejki w kampaniach reklamowych – połączenie lejków z kampaniami.
- Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – kompleksowe podejście do kreowania kampanii: od zdjęć, przez obróbkę, treść, grafikę w Canvie, aż po publikację i harmonogramowanie.
- Integracja strategii online i offline – jak efektywnie łączyć działania marketingowe w internecie z tradycyjnymi metodami reklamy, aby zwiększyć zasięg i skuteczność działań promocyjnych.
Dzień II
- Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska – analiza przypadku zmiany wizerunku marki.
- TikTok – algorytmy i tworzenie treści – warsztaty z wykorzystaniem Cap Cut do kreacji video.
- Influencer Marketing – jak zacząć?
- Współpraca z Influencerem oraz przykładowa umowa.
- Neuromarketing – wykorzystanie psychologii w sprzedaży.
- Techniki wpływu – jak wpływać na decyzje klientów.
- Programy lojalnościowe – programy dla stałych klientów.
- Narzędzia zarządzania organizacją pracy w marketingu – aplikacje wspierające projekty.
- Grafika w Canvie – tworzenia grafik.
- Wykorzystanie AI w marketingu – stosowanie sztucznej inteligencji do tworzenia treści.
- Poprawa jakości zdjęć produktowych.
- Cyberbezpieczeństwo mediów społecznościowych – jak nie stracić konta.
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.
Terminy szkolenia Marketing 2.0
-
Szkolenie Marketing 2.0
1832 złData 16 czerwca – 17 czerwca Czas 9:00-17:00 Lokalizacja ul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot Liczba godzin 16h Informacje Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.