Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków na osiągnięcie sukcesu składa się wiele elementów, w tym marketing.
Choć nie ma „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo-medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.
Plan szkolenia
Dzień I
- Neuromarketing jako dziedzina, która ułatwi Ci wpływanie na decyzje Twoich Gości
- 6 zasad wywierania wpływu społecznego
- Programy lojalnościowe i ich przykłady
- Planowanie zadań i komunikacja w Twoim zespole – aplikacje do zarządzania i planowania
- Warsztaty z tworzenia grafik – zaoszczędź do 10000 zł rocznie dzięki tworzeniu menu i grafik promocyjnych w Canvie
- Chat GPT jako game changer w dziale marketingu! Sposoby wykorzystania, tworzenia treści i pomysłów
- Sztuczna inteligencja stworzy grafikę, której potrzebujesz!
- Warsztat foto& video produktowe – jak tworzyć lepsze ujęcia zdjęć/pomysły/przykłady/obróbka/zdjęć/technika/parametry (iPhone)
- Jak pokazywać pełen lokal nie wprawiając Gości w zakłopotanie? Video i photo tricki
- Warsztaty: kręcimy rolki, które wykorzystasz w każdym gastro
- Beatleap jako idealna aplikacja do relacji
Dzień II
- Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – zrobienie zdjęcia do kampanii/obróbka zdjęcia/przygotowanie treści/grafika w Canvie/przeformatowania/harmonogram publikacji
- Uporządkuj Facebooka! – dodawanie usług i tworzenie zakładki „Wyróżnione”
- Warsztaty Facebook Ads – tworzymy płatną kampanię reklamową na Instagram i Facebook
- Facebook vs. sprawdzenie reklam Twojej konkurencji
- Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
- Design lokalu – co zrobić, aby Twoi Goście częściej robili sobie zdjęcia i Cię oznaczali?
- Rebranding marki – czy nadążasz za konkurencją ?
- Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska
- TIK TOK nie taki straszny. Tik Tok algorytmy
- Warsztaty – tworzymy tik toki z Cap Cutem i szukamy inspiracji
- Influenser Marketing – jak zacząć?
- Przykładowa umowa z Influenserem
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.