Marketing 2.0

SOCIAL MEDIA, SZTUCZNA INTELIGENCJA I POMOCNE APLIKACJE

Masz już solidne podstawy, wiesz, jak działa marketing i potrafisz prowadzić social media swojego hotelu. Ale jak sprawić, żeby Twoje działania przynosiły nie tylko zasięgi, ale realne rezerwacje? Jak stworzyć markę hotelu, która zostaje w głowach Gości i buduje ich lojalność?

Na tym szkoleniu przechodzimy na wyższy poziom. Pokażemy Ci, jak opracować długofalową strategię marketingową, dzięki której Twój hotel stanie się bardziej rozpoznawalny i skutecznie dotrze do właściwej grupy docelowej. Nauczysz się, jak planować kampanie – od stworzenia lejków sprzedażowych, przez precyzyjne targetowanie reklam na Facebooku i Instagramie, aż po analizę wyników i optymalizację działań.

Zajmiemy się także influencer marketingiem i wykorzystaniem sztucznej inteligencji w promocji hotelu. Dowiesz się, jak mądrze współpracować z influencerami, jakich błędów unikać i jak tworzyć treści, które viralowo rozchodzą się w sieci. Wejdziemy w świat psychologii sprzedaży, poprawimy jakość materiałów wizualnych Twojego obiektu i zadbamy o bezpieczeństwo Twoich kont w social mediach.

To szkolenie to game changer. Zero przypadkowych działań – tylko konkretne strategie, narzędzia i rozwiązania, które od razu możesz wdrożyć w życie. Twój marketing przestanie być tylko dodatkiem, a stanie się realnym napędem sprzedaży i kluczowym elementem sukcesu Twojego hotelu.

 

  • Dla kogo?

Dla osób, które ukończyły szkolenie „Skuteczny Marketing Twojego Hotelu” i chcą przejść na wyższy poziom.
Dla właścicieli i managerów, którzy chcą prowadzić przemyślane kampanie i skutecznie zwiększać rezerwacje.
Dla specjalistów ds. marketingu w branży hotelarskiej, którzy chcą poznać zaawansowane narzędzia i nowoczesne strategie promocyjne.

 

  • Co zyskasz?

Umiejętność tworzenia zaawansowanych kampanii reklamowych, które nie tylko zwiększają zasięgi, ale realnie przekładają się na rezerwacje.
Wiedzę o nowoczesnych trendach w marketingu hotelowym – AI, TikTok, influencerzy – i jak je skutecznie wykorzystać w promocji obiektu.
Praktyczne narzędzia do planowania strategii marketingowej, zarządzania treściami i budowania silnej marki hotelu.

PLAN SZKOLENIA

  • Neuromarketing jako dziedzina, która ułatwi Ci wpływanie na decyzje Twoich Gości
  • 6 zasad wywierania wpływu społecznego
  • Programy lojalnościowe i ich przykłady
  • Planowanie zadań i komunikacja w Twoim zespole / aplikacje do zarządzania i planowania
  • Warsztaty z tworzenia grafik w CANVIE / zaoszczędź do 10000 zł rocznie na tworzeniu menu i grafik promocyjnych w Canvie
  • Chat GPT jako game changer w dziale marketingu! Sposoby wykorzystania, tworzenia treści i pomysłów
  • Sztuczna inteligencja stworzy grafikę, której potrzebujesz!
  • Warsztat foto& video produktowe – jak tworzyć lepsze ujęcia zdjęć/pomysły/przykłady/obróbka/zdjęć/technika/parametry (iPhone)
  • Jak pokazywać pełen lokal nie wprawiając Gości w zakłopotanie? Video i photo tricki
  • Warsztaty: Kręcimy rolki, które wykorzystasz w każdym gastro
  • Beatleap jako idealna aplikacja do relacji
  • Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – zrobienie zdjęcia do kampanii/obróbka zdjęcia/przygotowanie treści/grafika w Canvie/przeformatowania/harmonogram publikacji
  • Uporządkuj Facebooka! – Dodawanie usług i tworzenie zakładki „Wyróżnione”
  • Warsztaty Facebook Ads – tworzymy płatną kampanię reklamową na Instagram i Facebook
  • Facebook vs. sprawdzenie reklam Twojej konkurencji
  • Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
  • Design lokalu – co zrobić, by Twoi Goście częściej robili sobie zdjęcia i Cię oznaczali?
  • Rebranding marki – czy nadążasz za konkurencją ?
  • Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska
  • TIK TOK nie taki straszny. Tik Tok algorytmy
  • Warsztaty – Tworzymy tik toki z Cap Cutem i szukamy inspiracji
  • Influenser Marketing – jak zacząć?
  • Przykładowa umowa z Influenserem

Informacje dodatkowe:

  • Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów Marketing 2.0, skuteczny marketing twojego lokalu oraz pozyskiwanie zleceń eventowych, tak aby idealnie odpowiadały one wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt marketingowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań reklamowych oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii marketingowej.
  • Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji dokonując samodzielnego marketingowego reaserchu, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Realizujemy szkolenia w formie jednodniowej lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.

Szkolenie w Twoim hotelu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia