Zarządzanie Sprzedażą w Hotelu

Jeśli jesteś:

  • właścicielem obiektu hotelowego,
  • managerem lub kierownikiem hotelu,
  • managerem lub pracownikiem działu sprzedaży,
  • lub wkrótce obejmiesz jedno z tych stanowisk.

Borykasz się:

  • z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże
  • z częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego
  • z brakiem motywacji i zaangażowania zespołu
  • z zaniżonymi rachunkami Twojego personelu

I chcesz:

  • wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów
  • sprzedawać i wyróżnić produkty najrentowniejsze
  • zwiększyć obrót o co najmniej 20%
  • zastosować sprawdzone metody budowania rachunku
  • zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej

to szkolenie jest dla Ciebie!

Na szkoleniu podpowiemy, jak rozpoznać potrzeby klientów i dotrzeć do poszczególnych grup docelowych. Zdradzimy tajniki sprzedaży tak, aby zarobić więcej jednocześnie zaspokajając potrzeby Gości oraz pokażemy, jak prawidłowo zbudować strategię sprzedaży. 

PLAN SZKOLENIA

  • Statystyki sprzedaży – przegląd danych
  • Strategia sprzedaży – cele krótko i długoterminowe
  • Techniki ustalania i zarządzania realistycznymi celami sprzedażowymi
  • Dopasowywanie strategii sprzedaży do ustalonych celów
  • Lejki sprzedażowe, ich znaczenie i korzyści dla hotelu
  • Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
  • Filozofia sprzedaży – czyli jak patrzeć na sprzedaż hotelu
  • Sprzedaż produktów i usług w poszczególnych działach
  • 3 formy sprzedaży – bezpośrednia, telefoniczna, mailowa
  • Określenie grupy docelowej – komu chcesz sprzedawać?
  • Pakiety i oferty specjalne – różnorodność i ich rola
  • Jak nie tracić okazji sprzedażowych
  • Up-selling i cross-selling podnoszący sprzedaż w Twoim obiekcie
  • Standaryzacja obsługi jako kluczowy czynnik powiększania rachunku
  • Gościnność w hotelu i jej przełożenie na przychód
  • Kalendarz – pozyskanie regularnych wydarzeń „grubych ryb”
  • Pozytywna narracja w kontakcie z Gościem
  • Podstawy psychologii sprzedaży i jej zastosowania w kontekście hotelowym

Informacje dodatkowe:

  • Liczba godzin szkoleniowych: 1 dzień/8h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Szkolenie w Twoim hotelu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia