Zarządzanie przychodami w obiekcie hotelowym to nowoczesna strategia, która pozwoli Ci zmaksymalizować zyski poprzez odpowiednie dopasowanie cen produktów i/lub usług do popytu na nie. Wymaga jednak zupełnie innych metod, a większość przedsiębiorców z branży hotelarskiej musi zmienić swoje dotychczasowe przyzwyczajenia. To jak gra w szachy, w której trzeba odpowiednio przewidywać zachowania klientów i dostosowywać ceny, aby osiągnąć sukces finansowy.
Na naszym szkoleniu dowiesz się m. in. jak skutecznie ustalać ceny, analizować rynek i konkurencję oraz wykorzystywać elastyczne podejście do cen w celu zwiększenia popytu na Twoje produkty.
Nie zwlekaj i zapisz się już teraz, aby zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją!
PLAN SZKOLENIA
- Definicja i kluczowe zasady Revenue Management
- Metody i narzędzia stosowane w Revenue Management
- Rola strategii cenowej w osiąganiu celów finansowych
- Metody analizy rynku i konkurencji w kontekście ustalania strategii cenowej
- Segmentacja i pozycjonowanie cenowe
- Wykorzystanie pozycjonowania cenowego w osiąganiu przewagi konkurencyjnej
- Podstawowe metody ustalania cen: kosztowe, konkurencyjne, wartościowe
- Elastyczność cen i jej wpływ na popyt
- Elastyczne ustalanie cen w zależności od zmieniających się warunków
- Wypracowanie procesu wdrożenia strategii cenowej – standaryzacja
- Zaangażowanie różnych zespołów i funkcji organizacyjnych
- Monitorowanie skuteczności i ciągłe doskonalenie strategii cenowej
- Panel dyskusyjny
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 1 dzień/8h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.