Skuteczne zarządzanie w praktyce

“Kiedyś to było inaczej. To młode pokolenie nie nadaje się do pracy. Są roszczeniowi!”

Na absolutnie każdym szkoleniu słyszymy to zdanie po kilkanaście razy. Tylko czy na pewno problem leży po stronie pracowników?

  • Może po prostu w Twojej firmie brak zasad, procedur, regulaminów?
  • Może kiedy zatrudniałeś pracowników, nie przedstawiłeś im swoich zasad?
  • Może Twoi pracownicy są zdemotywowani, sądząc, że tylko na nich narzekasz i nigdy nie doceniasz?
  • A może po prostu brakuje u Ciebie komunikacji?

Nie ma złych zespołów. Najczęściej te “złe” nie są prawidłowo zarządzane.

Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie na rynku pracy są ogromną siłą i potencjałem! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć.

Szkolenie odbywa się w formie warsztatów. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!

PLAN SZKOLENIA

  • Różnice pokoleniowe – pokolenie XYZ na rynku pracy
  • Jak przekuć wiedzę o pokoleniach w sukces, strategię firmy i zysk?
  • Wartości motywujące młodych pracowników i budujące ich zaangażowanie
  • Public Relations jako zarządzanie komunikacją pomiędzy marką a jej pracownikami
  • Jak zbudować markę, w której pracownicy chcą pracować?
  • Budowanie tożsamość organizacji
  • Narzędzia do budowania relacji z pracownikami i ich otoczeniem
  • Podstawy kreowania wizerunku – postrzeganie Ciebie i Twojej firmy
  • Zarządzanie budowaniem osobowości i persony dla Twojej firmy
  • Świadome budowanie autorytetu w zespole poprzez system wartości
  • Klasyfikacje, czynniki i budowanie strategii firmy
  • Dostosowanie się do zmian w zarządzaniu dzięki nowym trendom i zmianom na rynku pracy
  • Zarządzanie przeszłość – teraźniejszość – przyszłość: jak nie przegapić sukcesu!
  • Jak zarządzać zaletami i wadami konkurencji, swoimi i naszej firmy
  • Kompleksowe zarządzanie jakością
  • Kaizen – znaczenie terminu, cel, działania
  • Zespół pracowników, kiedy może zdziałać więcej? Wady i zalety.
  • Expose właściciela/managera jako najważniejsze narzędzie w zarządzaniu
  • Wartości firmy
  • Zachowania, których nie będziemy tolerować
  • Postawy i zachowania, które będziemy doceniać
  • Dobór współpracowników i nauka bezwzględnego egzekwowania expose
  • Standaryzacja pracy restauracji
  • Wykształcenie nawyku
  • Podstawowe cele i zalety standaryzacji
  • Czym jest jakość?
  • Co powinien zawierać dokument standaryzacyjny?
  • Co należy standaryzować w hotelu?
  • System kar i nagród w obiekcie hotelowym
  • Jak motywować pracowników?
  • Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
  • Jak rozróżnić i radzić sobie z „narzekaczem” i „marudą”
  • Zasady rozmowy z „narzekaczem” i z pracownikiem, który popełnił błąd
  • Targowanie szefowskie. Sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
  • Jak zbudować zaangażowany zespół?
  • Możliwości rozwoju jako dodatkowy motywator
  • Delegowanie zadań jako istotny czynnik rozwoju firmy
  • Dostrzeganie potencjału i talentu
  • Jak zbudować zaangażowanie i poczucie samodzielności oraz odpowiedzialności u pracowników?
  • Regulamin firmy i sposoby jego egzekwowania
  • Rola Opiekuna jako narzędzie do szybkiego osiągnięcia efektywności
  • Rozmowa rekrutacyjna – krok po kroku
  • Wprowadzenie pracownika do pracy
  • Marka pracodawcy – kluczowy czynnik skuteczności rekrutacji
  • Atrakcyjny pracodawca to coś więcej niż atrakcyjne wynagrodzenie
  • Sytuacja rynku pracy – nie taka straszna jak ją malują
  • Organizacja pracy jako kluczowy czynnik rekrutacji
  • Gdzie szukać pracowników? Sprawdzone kanały
  • Tworzenie atrakcyjnej oferty pracy
  • Sposoby na praktyczną weryfikację umiejętności kandydatów

Informacje dodatkowe:

  • Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia planów standaryzacji pracy oraz szkolenia z zarządzania tak, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt zarządzania, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących zarządzania zespołem Twojego biznesu.
  • Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.

Szkolenie w Twoim hotelu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia