Gradacja cenowa w sprzedaży event’ów
  Nie liczysz, nie zarabiasz! - To zdanie pewnie śni...
Czytaj DalejDlaczego wino jest tak ważne w restauracji ?
Teraz częściej usłyszymy od gości: „Czy mogę poprosić o...
Czytaj DalejSkuteczna strategia marketingowa – jak ją zbudować?
Skuteczna strategia marketingowa to kluczowy element sukcesu w prowadzeniu lokalu...
Czytaj DalejCzy warto prowadzić TikToka restauracji?
Dziś trochę o jednej z najpopularnieszych aplikacji społecznościowych na świecie,...
Czytaj DalejPierwsze wrażenie
Pierwsze wrażenie – jak myślicie? Ile mamy czasu? Otwierają się...
Czytaj DalejMarketing sensoryczny
Marketing sensoryczny to jeden z najskuteczniejszych sposobów, by przyciągnąć Gości...
Czytaj DalejInwentaryzacja
Słowo klucz – inwentaryzacja. Jednak zanim rozwinę to pojęcie nieco...
Czytaj DalejFood Cost
Mam nadzieję, że pocieszę Cię pisząc, że nie znam Szefa...
Czytaj DalejKontrola kosztów w restauracji
Możesz powiedzieć „to skomplikowane, nie będę rozpisywał w tabelce swoich...
Czytaj DalejAnaliza kosztów Twojego lokalu
Zanim rozpoczniemy ten temat, chciałabym obalić kilka mitów. Przez ostatnie...
Czytaj Dalej