Skuteczna sprzedaż MICE

Masz hotel lub pracujesz w branży turystycznej? Chcesz nauczyć się skutecznych technik sprzedaży MICE, które wpłyną na sukces Twojego biznesu? Weź udział w naszym szkoleniu!

Dowiesz się, jak badanie rynku i konkurencji mogą pomóc Ci w kalkulacji rentowności oferty, jak stosować gradację cenową i wykorzystywać techniki komunikacyjne do identyfikacji potrzeb gości.

Kreowanie unikatowej wartości, psychologia sprzedaży, strategie cenowe, obsługa reklamacji – wszystko to i wiele więcej czeka na Ciebie podczas szkolenia. Dołącz do nas, aby zdobyć nowe umiejętności i zwiększyć efektywność sprzedaży w Twoim hotelu!

PLAN SZKOLENIA

  • Znaczenie skutecznej sprzedaży usług hotelowych – wpływ na sukces hotelu
  • Badanie rynku i konkurencji
  • Kalkulacja progu rentowności oferty
  • Gradacja cenowa i jej zastosowanie
  • Wykorzystanie technik komunikacyjnych do identyfikacji potrzeb gości
  • Kreowanie unikalnej wartości i tworzenie atrakcyjnych pakietów
  • Psychologia sprzedaży w identyfikacji wizualnej
  • Wykorzystywanie strategii cenowych
  • Znaczenie pozytywnych relacji z klientami
  • Komunikacja interpersonalna
  • Rozumienie potrzeb i dostosowywanie oferty – sporządzanie rekalkulacji
  • Techniki negocjacyjne – strategiczne podejście do negocjacji
  • Obsługa reklamacji i budowanie lojalności gościa
  • Motywowanie personelu do zaangażowania w proces sprzedaży
  • Śledzenie wyników sprzedażowych i analiza efektywności
  • Monitorowanie wyników sprzedażowych i określanie wskaźników sukcesu

Informacje dodatkowe:

  • Ilość godzin szkoleniowych: 1 dzień/ 8 h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Szkolenie w Twoim hotelu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia