SZKOLENIA DLA HOTELI

Nie możesz przyjechać do nas? My przyjedziemy do Ciebie!

Jeżeli prowadzisz obiekt hotelowy i chcesz przeszkolić swoich pracowników, każde ze szkoleń możemy zrealizować zarówno u nas, jak i w Twoim lokalu. Abyśmy mogli przygotować dla Ciebie indywidualną ofertę wybierz szkolenie, prześlij do nas informację o liczbie osób, jaką chcesz przeszkolić oraz swojej lokalizacji, a my przygotujemy dla Ciebie szkolenie szyte na miarę! Plany szkoleń można dowolnie modyfikować, a niektóre szkolenia łączyć. Jeśli masz wątpliwości, chętnie doradzimy.

Manager hotelu

Manager hotelu

Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza, to najważniejszy element każdego hotelu. Manager zarządza personelem, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki między pracowników, ustala również grafik oraz musi dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów...

czytaj dalej
Skuteczna rekrutacja

Skuteczna rekrutacja

Bez pracowników nie stworzysz dobrze funkcjonującego obiektu hotelowego. To oni odpowiadają za sukces lub porażkę, jak i za zysk lub stratę. Jednak sama rekrutacja, selekcja i wprowadzenie pracownika, nie są tak łatwe, jak mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać....

czytaj dalej
Zarządzanie sprzedażą w hotelu

Zarządzanie sprzedażą w hotelu

Jeśli jesteś: właścicielem obiektu hotelowego, managerem lub kierownikiem hotelu, managerem lub pracownikiem działu sprzedaży, lub wkrótce obejmiesz jedno z tych stanowisk. Borykasz się: z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże z częstym nieosiąganiem...

czytaj dalej
Profesjonalny recepcjonista

Profesjonalny recepcjonista

Recepcjonista to zazwyczaj pierwsza osoba, z którą Gość ma kontakt po wejściu do hotelu. Jego profesjonalizm (lub jego brak), może mieć znaczny wpływ na opinię Gości o pobycie w Twoim obiekcie. 27 sekund. Dokładnie tyle czasu potrzebujemy, aby wyrobić sobie pierwsze...

czytaj dalej
Sprzedaż sugerowana

Sprzedaż sugerowana

Efektywny pracownik to ten, który potrafi obsłużyć Gościa tak, aby uzyskać wysoki rachunek i sprawić, że Gość będzie chciał wrócić. O tym, jak to robić, o budowaniu efektywnej relacji z Gościem oraz technikach sprzedaży sugerowanej dowiesz się na tym praktycznym...

czytaj dalej
Sprzedaż i organizacja eventów

Sprzedaż i organizacja eventów

Szkolenie Sprzedaż i organizacja eventów dedykowane jest osobom chcącym zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku imprez okolicznościowych. Praca eventowca polega na ciągłym odkrywaniu – każde wydarzenie wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia nowych...

czytaj dalej
Skuteczny marketing twojego hotelu

Skuteczny marketing twojego hotelu

Dwudniowe warsztaty ze skutecznego marketingu Twojego hotelu są przeznaczone dla managerów, właścicieli, kadry zarządzającej. Szkolenie udowodni, dlaczego tak ważne jest stworzenie atrakcyjnego, charakterystycznego i spójnego wizerunku hotelu. Wiele osób myśli, że...

czytaj dalej
Marketing 2.0

Marketing 2.0

SOCIAL MEDIA, SZTUCZNA INTELIGENCJA I POMOCNE APLIKACJEWielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków osiągnięcie...

czytaj dalej
Zarządzanie kosztami hotelu

Zarządzanie kosztami hotelu

Duży obrót nie gwarantuje dużego zysku. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za zysk odpowiada nie tylko obrót ale i zarządzanie kosztami. Szkolenie Zarządzanie kosztami lokalu gastronomicznego to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i...

czytaj dalej
Komunikacja i motywowanie

Komunikacja i motywowanie

Od prawidłowej komunikacji zależy poziom motywacji! Komunikacja interpersonalna to najważniejsza umiejętność, jakiej uczysz się w życiu. To właśnie dzięki niej tworzymy relacje, rozwijamy przedsiębiorstwa i budujemy zespoły. W idealnym miejscu komunikacja między...

czytaj dalej
Standaryzacja procesów w hotelu

Standaryzacja procesów w hotelu

Czy chcesz dowiedzieć się, jakie korzyści może przynieść standaryzacja usług hotelarskich Twojemu biznesowi? Na szkoleniu odkryjesz znaczenie standaryzacji, narzędzia i techniki pomocne we wdrożeniu procesu oraz sposoby motywowania pracowników do przestrzegania...

czytaj dalej
Skuteczna sprzedaż MICE

Skuteczna sprzedaż MICE

Masz hotel lub pracujesz w branży turystycznej? Chcesz nauczyć się skutecznych technik sprzedaży MICE, które wpłyną na sukces Twojego biznesu? Weź udział w naszym szkoleniu! Dowiesz się, jak badanie rynku i konkurencji mogą pomóc Ci w kalkulacji rentowności oferty,...

czytaj dalej
Strategia cenowa i revenue management

Strategia cenowa i revenue management

Zarządzanie przychodami w obiekcie hotelowym to nowoczesna strategia, która pozwoli Ci zmaksymalizować zyski poprzez odpowiednie dopasowanie cen produktów i/lub usług do popytu na nie. Wymaga jednak zupełnie innych metod, a większość przedsiębiorców z branży...

czytaj dalej
Normy sanitarne dla hoteli

Normy sanitarne dla hoteli

W ostatnich latach szczególnie istotne stało się przestrzeganie norm sanitarnych w hotelach. Zapewnienie bezpieczeństwa gościom i pracownikom stało się priorytetem dla każdego obiektu. Szkolenia z tego zakresu stają się coraz bardziej popularne, gdyż hotele chcą być...

czytaj dalej
Budżetowanie i kontrola kosztów

Budżetowanie i kontrola kosztów

Masz hotel lub pracujesz w branży hotelarskiej i szukasz sposobu na zwiększenie efektywności finansowej? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie – szkolenie pt. „Budżetowanie i kontrola kosztów"! Dzięki niemu dowiesz się wszystkiego o procesie budżetowania w hotelu,...

czytaj dalej
Skuteczne zarządzanie w praktyce

Skuteczne zarządzanie w praktyce

“Kiedyś to było inaczej. To młode pokolenie nie nadaje się do pracy. Są roszczeniowi!” Na absolutnie każdym szkoleniu słyszymy to zdanie po kilkanaście razy. Tylko czy na pewno problem leży po stronie pracowników? Może po prostu w Twojej firmie brak zasad, procedur,...

czytaj dalej
Kontrola sanepidu krok po kroku

Kontrola sanepidu krok po kroku

Prowadzenie lokalu gastronomicznego wiąże się z regularnymi kontrolami Inspekcji Sanitarnej. Ich celem jest ochrona konsumentów przed chorobami, zatruciami, zakażeniem bakteriami oraz innym wpływem niekorzystnym i szkodliwym na organizm ludzki. Zazwyczaj wizyta...

czytaj dalej