Strategia cenowa i revenue management

Zarządzanie przychodami w obiekcie hotelowym to nowoczesna strategia, która pozwoli Ci zmaksymalizować zyski poprzez odpowiednie dopasowanie cen produktów i/lub usług do popytu na nie. Wymaga jednak zupełnie innych metod, a większość przedsiębiorców z branży hotelarskiej musi zmienić swoje dotychczasowe przyzwyczajenia. To jak gra w szachy, w której trzeba odpowiednio przewidywać zachowania klientów i dostosowywać ceny, aby osiągnąć sukces finansowy.

Na naszym szkoleniu dowiesz się m. in. jak skutecznie ustalać ceny, analizować rynek i konkurencję oraz wykorzystywać elastyczne podejście do cen w celu zwiększenia popytu na Twoje produkty.

Nie zwlekaj i zapisz się już teraz, aby zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją!

PLAN SZKOLENIA

  • Definicja i kluczowe zasady Revenue Management
  • Metody i narzędzia stosowane w Revenue Management
  • Rola strategii cenowej w osiąganiu celów finansowych
  • Metody analizy rynku i konkurencji w kontekście ustalania strategii cenowej
  • Segmentacja i pozycjonowanie cenowe
  • Wykorzystanie pozycjonowania cenowego w osiąganiu przewagi konkurencyjnej
  • Podstawowe metody ustalania cen: kosztowe, konkurencyjne, wartościowe
  • Elastyczność cen i jej wpływ na popyt
  • Elastyczne ustalanie cen w zależności od zmieniających się warunków
  • Wypracowanie procesu wdrożenia strategii cenowej – standaryzacja
  • Zaangażowanie różnych zespołów i funkcji organizacyjnych
  • Monitorowanie skuteczności i ciągłe doskonalenie strategii cenowej
  • Panel dyskusyjny

Informacje dodatkowe:

  • Ilość godzin szkoleniowych: 1 dzień/ 8 h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Szkolenie w Twoim hotelu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia