26 cze

Kontrola cen dostaw

Pilnuj, obserwuj i porównuj ceny u różnych dostawców! Nie kupuj towarów bez namysłu, patrząc tylko i wyłącznie na to którego dostawce lub przedstawiciela bardziej lubisz. Monitorując ceny uzyskujesz realne dane, które pozwalają Ci na planowanie konkretnych działań. Posiadając wiedzę o swojej
24 cze

Marketing w gastronomii

Marketing to działania mające na celu nie tylko wspieranie sprzedaży, ale również komunikacje z klientami i spełnianie ich potrzeb! Chcesz wyróżnić się na tle konkurencyjnych firm i sprawić, że twój wizerunek utrwali się w świadomości konsumentów? - postaw na marketing! Spraw,
22 cze

Dlaczego kucharze nie lubią food cost’u?

Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za zysk odpowiada nie tylko obrót ale i zarządzanie kosztami. Ponadto interesująca i nietuzinkowa karta menu, niekoniecznie zapewni Ci lokal pełen gości oraz kasę wypełnioną pieniędzmi. Na wybór lokalu i poszczególnych dań w
20 cze

Jednoosobowa gastronomia

Im szybciej nauczysz się delegować zadania, tym szybciej rozwiniesz swój biznes‼️ Nikt nie jest alfą i omegą, a doba zawsze ma tylko 24 godziny. Dzięki delegowaniu zadań procesy podejmowania decyzji zostaną przyspieszone, terminy realizacji skrócone, a przy okazji możesz znaleźć
18 cze

Jedno szkolenie – różne efekty?

Pamiętajcie, że nasze szkolenia mają sens tylko wtedy, kiedy pozyskaną na nich wiedzę wykorzystujecie w swoich lokalach gastronomicznych! Chcesz dowiedzieć się więcej?  Zapraszamy na szkolenie! 
14 cze

Cross selling i up selling w gastronomii

Cross selling i up selling to istotne strategie sprzedażowe, dzięki którym firma może zwiększyć sprzedaż oferowanych dóbr, co wpływa na wzrost zysków. Głównym celem tych strategii jest maksymalizacja zysku podczas jednej transakcji sprzedaży produktów. 🍔 + 🍟 Chcesz dowiedzieć się więcej? 
12 cze

Inwentaryzacja w restauracji

 Chciałbyś/abyś dowiedzieć się jak dokładnie zrobić inwentaryzacje wraz z food cost’em oraz zacząć realnie oszczędzać? Aby uzyskać precyzyjne informacje o tym, ile dokładnie wydaliśmy na produkty wszystkich wymienionych kategorii, musimy na wstępie dokonać inwentaryzacji wartościowej. Chcesz dowiedzieć się więcej?  Zapraszamy
10 cze

Ile warta jest Twoja sprzedaż sugerowana?

Efektywny pracownik to ten, który potrafi obsłużyć Gościa tak, aby uzyskać wysoki rachunek i sprawić, że Gość będzie chciał wrócić. O tym jak to robić, budowaniu efektywnej relacji z Gościem oraz technikach sprzedaży sugerowanej dowiesz się na tym praktycznym szkoleniu.
08 cze

Expose Szefa

Jeśli chcesz, by Twój zespół podążał za Tobą stwórz expose, w którym pokażesz swoim pracownikom wartości, zasady pracy, których chcesz przestrzegać, a także te zasady, którymi ma posługiwać się twój zespół. Chcesz dowiedzieć się więcej?  Zapraszamy na szkolenie!