

Dla Kogo?
Audyt sprzedażowy to narzędzie niezbędne dla restauracji, hoteli i punktów gastronomicznych, które chcą wyciągnąć maksimum sprzedażowe z najwyższym możliwym zyskiem. W tym celu warto zainwestować w rzetelny audyt sprzedażowy od Akademii Gastronomii.

Korzyści z zakupu:
Dzięki audytowi sprzedażowemu, możliwe jest zbadanie, gdzie występują wąskie gardła sprzedaży i jakie są przyczyny tych problemów. Analiza rachunków pozwoli na znalezienie produktów najbardziej rentownych i stworzenie do nich strategii sprzedażowej, co przyczyni się do zwiększenia obrotów i zysków w firmie.

Jak zmieni się Twoja działalność?
Pracownicy poprawią swoje umiejętności sprzedażowe, a standard pracy zostanie usystematyzowany, co może skutkować zwiększeniem średniego rachunku nawet o 30%. Audyt sprzedażowy jest również narzędziem, które buduje zaangażowanie pracowników, ponieważ daje im wiedzę i narzędzia do wykorzystania swojego potencjału jako sprzedawcy. Jasno wyznaczone cele ułatwią codzienną pracę, a standaryzacja stworzona przez Akademię Gastronomii pozwoli każdemu pracownikowi czuć się pewnie na swoim stanowisku.
- Szczegółowy audyt raportów sprzedażowych.
- Godziny szczytu vs średnia wartość rachunku - czy w większym ruchu, mniej sprzedają?
- Sprzedaż napojów/ koktajli - czy sprzedajesz wystarczająco?
- Analiza sprzedaży pełnej - maksymalne wykorzystanie karty menu.
- Rodzaje rachunków i sposoby ich zamykania.
- Audyt storn i udzielonych rabatów - ilości, kwoty, rodzaje.
- Weryfikacja wykorzystywania uprawnień w systemie przez personel.
- Analiza karty menu pod względem atrakcyjności sprzedażowej i spójności z marką.
- Analiza karty menu pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Aspekty prawne w Twoim menu i ofertach - obowiązkowe informacje.
- Znalezienie najsłabszych i najmocniejszych produktów sprzedażowych.
- Audyt możliwości cross sellingu i up sellingu na podstawie karty menu restauracji.
- Weryfikacja strategii sprzedażowej, wychwycenie jej mocnych i słabych stron.
- Czy Twoje menu jest dostosowane do okolicznego rynku - cena akceptowalna przez Twoich Gości.
- Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/ cateringi pod względem atrakcyjności sprzedażowej i spójności z marką.
- Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/ cateringi pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Poprawność stworzonych receptur.
- Analiza wpływu organizacji pracy na rzeczywiste zużycie surowca - straty podczas produkcji.
- Identyfikacja i przeciwdziałanie stratom - elementy wpływające na koszty surowca.
- Analiza etapów sprzedaży.
- Cichy klient - audyt obsługi - umiejętności sprzedażowe.
- Cichy klient - audyt obsługi - sprawdzenie zaangażowania i motywacji personelu podczas bezpośredniej obsługi.
- Cichy klient - audyt obsługi - czas i jakość odbierania telefonu oraz maila służbowego.
- Konsultacje i przeszkolenie osób oddelegowanych do audytu.