

Dla Kogo?
Audyt marketingowy jest przeznaczony dla właścicieli, menadżerów i kierowników sal, którzy chcą, aby ich biznes stał się unikatowy i wyróżniał się na tle konkurencji. Osoby te mogą skorzystać z usług
Akademii Gastronomii, gdzie nasi fachowcy przeanalizują dotychczasowe działania marketingowe, social media, oferty, produkty reklamowe i dadzą gotowe rozwiązania na zwiększenie popularności, ustabilizowanie marki i na przeprowadzenie efektywnych kampanii reklamowych.

Korzyści z zakupu:
Inwestycja w rzetelny audyt marketingowy pozwala zyskać wiedzę i umiejętności w budowaniu marki oraz prowadzeniu marketingu, który przyniesie widoczne efekty. Po audycie marketingowym Akademii Gastronomii i wdrożeniu zmian, marka stanie się bardziej rozpoznawalna, co przyciągnie do niej nowych Gości. Audyt pozwala zbudować zaufanie w internecie, co stanowi duży krok do stworzenia stabilnej marki, a tym samym zwiększenia obrotów. W wyniku audytu, pokażemy, czym się wyróżnić, czym konkurować i jakie działania marketingowe przyniosą najlepsze efekty.

Jak zmieni się Twoja działalność?
Usystematyzowany, przynoszący zyski plan marketingowy, ujednolicenie i ustabilizowanie marki – to tylko parę zalet wykorzystania audytu marketingowego. Menu i oferty będą spójne i atrakcyjne dla oka, a do tego, dzięki opracowanym trikom sprzedażowym „zaczną sprzedawać”. Baza klientów i zasięgi ulegną zwiększeniu to pozytywnie odbiję się na wzroście utargów. Firma wyróżni się na tle konkurencji i to Wy będziecie wyznaczać trendy i będziecie marketingowym wzorem. A pozyskaną wiedzę będzie można wykorzystywać przez najbliższe lata.
- Analiza rynku gastronomii i śledzenie działań Twojej konkurencji.
- Analiza możliwości do wyróżnienia się.
- Opracowanie strategii marketingowej firmy ze wskazaniem kierunku działań.
- Określenie docelowej grupy konsumenckiej.
- Możliwości dotarcia do Twojego klienta przez reklamę.
- Jaka reklama może działać na Twój target docelowy.
- Audyt prowadzenia i targetowania platformy Facebook.
- Audyt i ocena działań na platformie Instagram.
- Audyt i ocena działań w wyszukiwarce Google.
- Audyt i ocena Content Marketingu.
- Spojrzenie okiem Gościa - atrakcyjność stron internetowych, dostęp do informacji.
- Profesjonalny mailing - jak powinien wyglądać, jakich zwrotów używać, jak go usprawnić.
- Doradztwo dotyczące pozycjonowania w pismach i stronach branżowych np. weselnych, z których Państwo korzystają.
- Ocena strategii komunikacji i przygotowanie harmonogramu działań promocyjnych.
- Weryfikacja i ocena programów lojalnościowych.
- Profesjonalne menu dostosowane do specyfiki lokalu - spójność z marką.
- Analiza karty menu pod względem atrakcyjności sprzedażowej.
- Analiza karty menu pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Poprawność układu karty menu.
- Weryfikacja ofert na przyjęcia okolicznościowe/ cateringi pod względem atrakcyjności sprzedażowej.
- Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/ cateringi pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Aspekty prawne w Twoim menu i ofertach - obowiązkowe informacje.
- Analiza rynku gastronomii i metody konkurowania na rynku.
- Konsultacje i przeszkolenie osób oddelegowanych do audytu.