Standaryzacja pracy sali i baru

Nie masz doświadczonego zespołu? Stwórz go!

Nikt nie rodzi się kelnerem – kelnerem człowiek się staje.
Potrzeba do tego dużo nauki, czasu, doświadczenia, obycia i pokory.

A skoro brakuje Ci ,,ogarniętych” pracowników, dlaczego ich nie stworzysz?

  • Dobierzemy plan szkolenia do Twoich potrzeb.
  • Pokażemy Ci, w jaki sposób stworzyć gotowy, indywidualny, szyty na miarę standard pracy dla Twojego personelu.
  • Zorganizujemy szkolenie oparte na Twoich produktach, w Twoim lokalu, w takich godzinach, jakie Ci odpowiadają.
  • Szkolenie standardowo trwa 2 dni po 6 h zegarowych, ale możemy dostosować plan i godziny do Twoich potrzeb.

Nie ma złych zespołów. Najczęściej te ,,złe” nie są prawidłowo zarządzane. Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie są ogromną siłą i potencjałem na rynku pracy! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Szkolenie odbywa się w formie warsztatów. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!

Co można standaryzować?

  • Pracę kelnerów – np. regulamin pracy kelnerów;
  • Pracę barmanów – np. zasady pracy za barem;
  • Działania związane z otwarciem i zamknięciem lokalu;
  • Odprawy pracownicze;
  • Działania sprzedażowe – cross-selling, up-selling, raporty sprzedażowe (dzienne, miesięczne, godzinowe);
  • Schematy rozwiązywania problemów;
  • Schematy odpowiedzialności;
  • Schematy komunikacji;
  • Procedury dla pracowników na każdy dzień;

Jakie dokumenty przygotujemy?

• Regulamin obsługi gości;
• Zakresy obowiązków kelnera, barmana;
• Procedurę otwarcia lokalu;
• Procedurę zamknięcia lokalu;
• Procedury dzienne/tygodniowe;
• Schemat odprawy pracowniczej;
• Schemat rozmowy telefonicznej;
• Schemat przyjmowania rezerwacji;
• Schemat sprzedażowy – wartość na 1 stolik;
• Schemat sprzedażowy – cross-selling, up-selling;
• Standaryzacja karty koktajli, karty kaw, napojów;
• Opisy użytkowania urządzeń;
• Check-listy;
• Schemat sprawozdania po zakończonym dniu pracy;
• Schemat rozwiązywania problemów;
• Hierarchię odpowiedzialności;

Informacje dodatkowe:

  • Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów kelnerskich, technik sprzedaży sugerowanej oraz standardów pracy sali, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice danej restauracji.
  • Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez ankietę oczekiwań, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.

Szkolenie w Twoim lokalu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia

Szkolenie w Twoim hotelu - zapytanie z formularza