Pozyskiwanie zleceń weselnych

Jeśli jesteś:

  • właścicielem lub managerem obiektu weselnego,
  • firmą świadczącą usługi w branży weselnej,
  • cukiernią, fotografem, dj lub zespołem, a nawet salonem sukien ślubnych,
  • lub wkrótce obejmiesz, jedno z tych stanowisk.

Borykasz się:

  • z brakiem zamówień na usługi,
  • częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego,
  • brakiem motywacji i zaangażowania zespołu w pozyskiwanie nowych zleceń,
  • zbyt małym zainteresowaniem Par Młodych.

I chcesz:

  • wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów,
  • sprzedawać i wyróżnić produkty na rynku ślubnym,
  • zwiększyć obrót i mieć więcej zadowolonych klientów,
  • zastosować sprawdzone metody pozyskiwania zleceń weselnych,
  • zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej!

PLAN SZKOLENIA

  • Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
  • Budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania
  • Diagnoza marki – czyli Twój lokal z punktu widzenia klienta
  • Targi weselne i dni otwarte – szanse, możliwości i zagrożenia
  • Planowanie stoiska, organizacja wydarzenia i współpraca z podwykonawcami
  • KPI – mierzenie skuteczności podjętych działań
  • Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram, TikTok
  • Komunikacja marketingowa w social mediach – case study
  • Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii)
  • Instagram od podstaw – rodzaje contentu, dobór hasztagów, aplikacje do obróbki zdjęć• Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji
  • Youtube i videomarketing – narzędzia i zastosowanie
  • Google – możliwości, zastosowanie i narzędzia
  • Darmowe narzędzia do tworzenia grafik – canva w praktyce
  • Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność naszego obiektu
  • Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
  • Analiza kampanii reklamowych
  • Najczęstsze błędy kampanii marketingowych

Informacje dodatkowe:

  • Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów Marketing 2.0, skuteczny marketing twojego lokalu oraz pozyskiwania zleceń eventowych tak, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt marketingowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań reklamowych oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii marketingowej.
  • Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.

Szkolenie w Twoim lokalu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia

Szkolenie w Twoim hotelu - zapytanie z formularza