792 064 779
akademiagastronomii@gmail.com

Koszyk

0
Rejestracja Login

Zaloguj się

Zgubiłeś swoje hasło?

Nie masz jeszcze konta?Zarejestruj

Akademia Gastronomii
  • Strona Główna
  • Szkolenie Online
  • Szkolenie Stacjonarne
  • Szkolenia w Twoim Lokalu
  • Dla Hoteli
  • KFS
  • Trenerzy
  • Blog
  • Kontakt
  • Strona Główna
  • Szkolenie Online
  • Szkolenie Stacjonarne
  • Szkolenia w Twoim Lokalu
  • Dla Hoteli
  • KFS
  • Trenerzy
  • Blog
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Organizator wesel – zawód przyszłości?

Aktualności

06 lip

Organizator wesel – zawód przyszłości?

Organizator wesel – zawód przyszłości?

Profesjonalny konsultant ślubny ma za zadanie przeprowadzić parę zakochanych od początku jej przygotowań do owego dnia aż do finału, czyli przepięknej, wzruszającej ceremonii oraz hucznego wesela do białego rana. Zadba o każdy detal, aby wizja narzeczonych mogła zostać przełożona na realne życie.

W Polsce jeszcze kilkanaście lat temu nikt nawet o takiej profesji nie słyszał (ewentualnie znana była tylko z amerykańskich komedii romantycznych). Pary narzeczonych wszystkim zajmowały się samodzielnie, ewentualnie mieli pomoc i wsparcie ze strony bliskich. Dziś jednak sytuacja w dużej mierze się zmieniła, coraz więcej zakochanych stwierdza, że organizacja wesela z profesjonalnym doradcą będzie po prostu łatwiejsza.

Dlaczego warto skorzystać z usług Wedding Plannera?

 

1. Oszczędność czasu.

Organizacja wesela wiąże się z ciągłym napływem obowiązków. Znalezienie idealnej sali, wymarzonej sukni, zadbanie o dekoracje, kwiaty, samochód, wybór menu i alkoholi, do tego spotkania z podwykonawcami i załatwienie wszystkich kwestii formalnych to nie lada wyzwanie, zwłaszcza jeśli para młoda do tego pracuje i chce prowadzić życie towarzyskie. Do tego dochodzą różne niespodziewane komplikacje i zamiast cieszyć się nadchodzącym ślubem, pojawia się stres czy wszystko się uda. W takich sytuacjach Wedding Planner zdecydowanie odciąży Młodą Parę.

Jest po to by ich wspierać i pomagać, być prywatną sekretarką, najlepszym przyjacielem i powiernikiem oraz spełniać marzenia, o których w natłoku bieżących spraw często Państwo Młodzi zapominają.

2. Oszczędność pieniędzy.

Czy to możliwe, aby zatrudniając dodatkową osobę do organizacji wesela wydać mniej, niż organizując je samodzielnie? Zdecydowanie tak! Wedding Planner wręcz sam zarobi na swoje wynagrodzenie i pozwoli dodatkowo zaoszczędzić.

Jak to możliwe? Konsultant ślubny jest w stanie wynegocjować lepsze ceny u podwykonawców, gdyż stale z nimi współpracuje. Wie gdzie co kupić, zamówić, żeby nie przepłacać nie tracąc na jakości. Doradzi na co warto przeznaczyć pieniądze, a co lepiej sobie odpuścić. Przypilnuje, aby budżet wesela nie przekroczył wyznaczonej kwoty, zawierając wszystko o co poprosi Młoda Para. Jest specjalistą w tej kwestii, więc jeśli chcemy zorganizować wesele marzeń, warto skorzystać z jego doświadczenia, a możemy pozytywnie się zaskoczyć.

3. Zatrudni tylko sprawdzonych wykonawców.

Często Pary Młode zatrudniając fotografa, kamerzystę lub barmana sugerują się opiniami znajomych. Jednak nie w każdym przypadku jest to najlepszy wybór. Konsultant ślubny zawsze zapewnia najlepszych wykonawców, aby uczynić ten ważny dzień jeszcze bardziej wyjątkowym i uniknąć nieprzyjemnych wpadek. Dodatkowo, przez stałe współprace może zapewnić narzeczonym promocyjną cenę co pozwoli znacznie obniżyć koszta.

4. Wesele bez stresu? Tak, to możliwe.

Planowanie ślubu bez wątpienia zawładnie życiem Młodej Pary. Jest naprawdę dużo do zrobienia, aby ten dzień był idealny. Myślenie, że zostało dużo czasu i wszystko da się zrobić jest błędne. Kiedy ślub zbliża się wielkimi krokami, pojawia się panika i niepotrzebny stres, że nie wszystko jest tak, jak być powinno. Młodzi odpuszczają własne marzenia, byleby tylko wyrobić się w czasie. Zamiast tego warto skorzystać z usług profesjonalnego organizatora wesel. Doświadczenie w tym temacie pozwoli o każdy najmniejszy szczegół, od znalezienia idealnej sali do ustawienia kwiatów na stole państwa młodych.

Popularność tego zawodu z każdym rokiem coraz bardziej się rozrasta. Analizując powyższe korzyści trudno się dziwić. Biznes ślubny rozwija się w błyskawicznym tempie. Wedding planner musi podążać za obowiązującymi nowościami. Dzięki temu pomoże wykreować wymarzony dzień i wybrać odpowiedni motyw, dodatki i atrakcje, by idealnie ze sobą współgrały.

  • Udostępnij:
edek

Może Ci się spodobać

Inwentaryzacja

  • 2 listopada 2022
  • by edek
  • in Aktualności
Słowo klucz – inwentaryzacja. Jednak zanim rozwinę to pojęcie nieco bardziej, chciałabym przedstawić kilka podstawowych zasad dokonywania inwentaryzacji. Zrób...
Food Cost
28 października 2022
Kontrola kosztów w restauracji
25 października 2022
Analiza kosztów Twojego lokalu
17 października 2022

Najnowsze posty

Inwentaryzacja
02lis,2022
Food Cost
28paź,2022
Kontrola kosztów w restauracji
25paź,2022

Akademia Gastronomii

ul. Broniewskiego 10; 81-841 Sopot
NIP: 5892024299, REGON: 364397886

Krajowy rejestr Instytucji Szkoleniowych: 2.22/00008/2018
Konto: mBank 10 1140 2004 0000 3302 7736 3582

ISO 9001:2015

Social Links

  • Facebook
  • Linkedin
  • Instagram
  • Youtube

Social Links

Kontakt

792 064 779

571 515 558

akademiagastronomii@gmail.com

ul. Broniewskiego 10; 81-841 Sopot

© 2019 akademiagastronomii.net.pl All rights reserved