❓ Czy Twój lokal gastronomiczny generuje tyle zysku ile byś sobie życzył/a?
❓ Czy wyniki finansowe są dla Ciebie zadowalające?
❓ Czy masz wrażenie, że kolejne zmiany w menu nie przynoszą zamierzonego efektu?
❓ Czy zastanawiasz się gdzie popełniasz błąd, że sprzedaż nie wygląda tak jakbyś tego chciał/a?
Szkolenie Budowanie rentownego menu to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i właścicieli lokali gastronomicznych. Chcemy z uśmiechem na twarzy przeprowadzić Cię przez proces projektowania zysku z karty menu, jej kalkulacji, odpowiedniego targetowaniU konsumenta a także samej konstrukcji menu z wykorzystaniem trików sprzedażowych! Wszystko po to, abyś uzyskał zysk, który będzie spełniał Twoje oczekiwania. Pokażemy Ci jak dokonać analizy rynku i dostosować ofertę do odpowiedniego targetu gości. W jaki sposób analizować koszty lokalu gastronomicznego, aby zaplanować food cost teoretyczny. Następnie przeprowadzimy Cię przez zawiły świat receptur, kształtowania cen sprzedaży i psychologicznych trików sprzedażowych, których skuteczność została potwierdzona w badaniach naukowych.
Gastronomia jest jak polityka – każdy ma na nią inny pogląd. Lecz warto znać ich jak najwięcej, aby móc świadomie obrać swoją drogę.
Dlaczego właśnie ten kurs:
⭐ Za rozsądną cenę otrzymujesz konkretną, przydatną w praktyce wiedzę – najważniejsze aspekty niezbędne do budowania rentownego menu.
⭐ Dowiesz się, w jak analizować koszty prowadzenia lokalu gastronomicznego co da Ci poczucie pewności i możliwość zarządzania nimi!
⭐ Nauczysz się jak prawidłowo planować food cost teoretyczny i tworzyć rentowne receptury!
⭐ Zrozumiesz, co musisz wiedzieć i kontrolować, aby ustalić odpowiedni target gości oraz dostosować dla nich ofertę!
⭐ Poznasz, zastosowania psychologicznych trików sprzedażowych i układy karty menu, które same sprzedają!
⭐ Zrozumiesz zasady ustalania cen sprzedaży oraz ich prezentowania.
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?
✔ Managerów gastronomii i kierowników gastronomii
✔ Szefów kuchni i ich zastępców
✔ Właścicieli lokali gastronomicznych
✔ Osób planujących objąć stanowisko managerskie lub kierownicze w obiekcie gastronomicznym
PLAN SZKOLENIA
🔸 Formy konkurencji i ich zastosowanie w praktyce
🔸 Analiza rynku gastronomii w Polsce i preferencje konsumentów
🔸 Analiza możliwości technicznych w lokalu
🔸 Analiza raportów sprzedażowych i cykl życia produktu
🔸 Karta rozbioru produktu i jej zastosowanie
🔸 Podział kosztów lokalu gastronomicznego
🔸 Projektowanie zysku z karty menu
🔸 Ustalenie odpowiedniego food costu dla Twojego lokalu
🔸 Kalkulacja surowca (food cost) – teoretyczny i rzeczywisty
🔸 Rodzaje receptur gastronomicznych i ich zastosowanie
🔸 Tworzenie prawidłowej receptury – case study
🔸 Ubytek produkcyjny i jego ujęcie w recepturze
🔸 Ryczałt na produkty trudno policzalne
🔸 Standaryzacja procesów produkcyjnych
🔸 Inżynieria menu i planowanie kosztów produkcji
🔸 Projektowanie karty menu do druku – psychologia sprzedaży
🔸 Prawidłowy układ karty menu – triki sprzedażowe
🔸 Normy prawne w karcie menu
Dodatkowo załączamy BONUSY!
💥 BONUS 1: Tabela excel – analiza kosztów lokalu gastronomicznego
💥 BONUS 2: Tabela excel – 4 szablony receptur gastronomicznych
💥 BONUS 3: Tabela excel – 2 szablony receptur koktajli
💥 BONUS 4: Tabela excel – obliczanie ubytku produkcyjnego
💥 BONUS 5: Tabela excel – inżynieria menu do kalkulacji karty menu
W skrócie:
- Ilość filmów 17
- Quizy 0
- Czas trwania 217
- Ilość odtworzeń bez limitu
- Dostęp 30 dni
- Ilość uczestników 93
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Polski
- Certyfikat No
- Oceny Tak
-
Plan
- 1. Intro
- 2. Formy konkurencji czym możesz się wyróżnić
- 3. Analiza rynku w polsce i okreslenie konsumenta docelowego
- 4. Analiza możliwości technicznych
- 5. Podział kosztów lokalu gastronomicznego
- 6. Projektowanie zysku z menu czyli ustalanie poziomu food costu
- 7. Receptury gastronomiczne, rodzaje, zastosowanie, zasady tworzenia
- 8. Ubytki produkcyjne
- 9. Ryczałt a produkty trudno policzalne
- 10. Tworzenie prawidłowej receptury
- 11. Standaryzacja procesów produkcyjnych
- 12. Kształtowanie ceny sprzedaży
- 13. Zestawienie karty menu, planowanie kosztów karty menu
- 14. Układ karty triki sprzedażowe
- 15. Normy prawne w karcie menu
- 16. Outro
- Bonus – SZKOLENIE BUDOWANIE RENTOWNEGO MENU