MARKETING 2.0 – SOCIAL MEDIA, SZTUCZNA INTELIGENCJA I POMOCNE APLIKACJE

Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków osiągnięcie sukcesu to składowa wielu elementów, wśród których wchodzi marketing. Choć nie ma jednoznacznej „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo – medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.

Dzień I

  • Neuromarketing, jako dziedzina która ułatwi Ci wpływanie na decyzje Twoich Gości
  • 6 zasad wywierania wpływu społecznego
  • Programy lojalnościowe i ich przykłady
  • Planowanie zadań i komunikacja w Twoim zespole / aplikacje do zarządzania i planowania
  • Warsztat z tworzenia grafik w CANVIE / zaoszczędź do 10.000 rocznie na tworzeniu menu i grafik promocyjnych w Canvie
  • Chat GPT jako game changer w dziale marketingu! – Sposoby wykorzystania, tworzenia treści i pomysłów
  • Sztuczna inteligencja stworzy grafikę, którą potrzebujesz!
  • Warsztat foto& video produktowe – jak tworzyć lepsze ujęcia zdjęć / pomysły / przykłady / obróbka zdjęć / technika / parametry (iPhone)
  • Jak pokazywać pełen lokal nie wprawiając Gości w zakłopotanie? Video i photo tricki
  • Warsztat: Kręcimy rolki, które wykorzystasz w każdym gastro
  • Beatleap jako idealna aplikacja do relacji

Dzień II

  • Warsztat: Tworzymy kampanie reklamową od A do Z / zrobienie zdjęcia do kampanii / obróbka zdjęcia / przygotowanie treści / grafika w Canvie / przeformatowania / harmonogram publikacji
  • Uporządkuj Facebook! – Dodawanie usług i tworzenie zakładki „Wyróżnione”
  • Facebook Ads – Płatna reklama / Warsztat: Tworzymy kampanie reklamową na Instagram i Facebook
  • Facebook vs. sprawdzenie reklam Twojej konkurencji
  • Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
  • Design lokalu / co zrobić, by Twoi Goście częściej robili sobie zdjęcia i Cię oznaczali?
  • Rebranding marki – czy nadążasz za konkurencją ?
  • Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska
  • TIK TOK nie taki straszny. Tik Tok algorytmy
  • Warsztat: Tworzymy tik toki z Cap Cutem i szukamy inspiracji
  • Influenser Marketing – jak zacząć?
  • Przykładowa umowa z Influenserem

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.