SZKOLENIE MARKETING 2.0 – SOCIAL MEDIA, SZTUCZNA INTELIGENCJA I POMOCNE APLIKACJE
Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków osiągnięcie sukcesu to składowa wielu elementów, wśród których wchodzi marketing. Choć nie ma jednoznacznej „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo – medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.
Dzień I
- Neuromarketing, jako dziedzina która ułatwi Ci wpływanie na decyzje Twoich Gości
- 6 zasad wywierania wpływu społecznego
- Programy lojalnościowe i ich przykłady
- Planowanie zadań i komunikacja w Twoim zespole / aplikacje do zarządzania i planowania
- Warsztat z tworzenia grafik w CANVIE / zaoszczędź do 10.000 rocznie na tworzeniu menu i grafik promocyjnych w Canvie
- Chat GPT jako game changer w dziale marketingu! – Sposoby wykorzystania, tworzenia treści i pomysłów
- Sztuczna inteligencja stworzy grafikę, którą potrzebujesz!
- Warsztat foto& video produktowe – jak tworzyć lepsze ujęcia zdjęć / pomysły / przykłady / obróbka zdjęć / technika / parametry (iPhone)
- Jak pokazywać pełen lokal nie wprawiając Gości w zakłopotanie? Video i photo tricki
- Warsztat: Kręcimy rolki, które wykorzystasz w każdym gastro
- Beatleap jako idealna aplikacja do relacji
- Videoleap – wynieś swoje rolki na inny poziom
Dzień II
- Warsztat: Tworzymy kampanie reklamową od A do Z / zrobienie zdjęcia do kampanii / obróbka zdjęcia / przygotowanie treści / grafika w Canvie / przeformatowania / harmonogram publikacji
- Uporządkuj Facebook! – Dodawanie usług i tworzenie zakładki „Wyróżnione”
- Facebook Ads – Płatna reklama / Warsztat: Tworzymy kampanie reklamową na Instagram i Facebook
- Facebook vs. sprawdzenie reklam Twojej konkurencji
- Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
- Design lokalu / co zrobić, by Twoi Goście częściej robili sobie zdjęcia i Cię oznaczali?
- Rebranding marki – czy nadążasz za konkurencją ?
- Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska
- TIK TOK nie taki straszny. Tik Tok algorytmy
- Warsztat: Tworzymy tik toki z Cap Cutem i szukamy inspiracji
- Influenser Marketing – jak zacząć?
- Przykładowa umowa z Influenserem
- Wizytówka w Google – publikuj zdjęcia i wydarzenia
INFORMACJE DODATKOWE
- Ilość godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
- Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.
Sprawdź najbliższe terminy szkolenia
20
maj
SZKOLENIE MANAGER GASTRONOMII
09:00 - 17:00
ul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
17
cze
SZKOLENIE MANAGER GASTRONOMII
09:00 - 17:00
WARSZAWA, ul. Okopowa 55 (Sala SIII, I piętro)