Szkolenie Zarządzanie Kosztami Lokalu Gastronomicznego

Data14 listopada
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin8h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

Szkolenie Zarządzanie Kosztami Lokalu Gastronomicznego

Data14 listopada
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin8h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

1323 

Już 4 miejsca zostały zarezerwowane na to szkolenie!

Pozostały 4 miejsca

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

Duży obrót nie gwarantuje dużego zysku. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za zysk odpowiada nie tylko obrót ale i zarządzanie kosztami.

Szkolenie Zarządzanie kosztami lokalu gastronomicznego to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i właścicieli lokali gastronomicznych, którzy chcą wykonać kolejne kroki na drodze do maksymalizacji zysku i ograniczenia kosztów razem ze swoimi zespołami. Pokażemy Ci jak dokonać podziału kosztów, prawidłowo stworzyć receptury i zarządzać kosztami produkcji. W jaki sposób analizować powstałe straty i jakie procedury wdrożyć, aby je ograniczyć. Następnie przeprowadzimy Cię przez zawiły świat kształtowania cen sprzedaży, procedur mających na celu redukcję kosztów personelu oraz zarządzania sprzedażą.

 

Dlaczego właśnie ten kurs

  • Za rozsądną cenę otrzymujesz konkretną, przydatną w praktyce wiedzę – najważniejsze aspekty niezbędne do skutecznego prowadzenia lokalu gastronomicznego.
  • Dowiesz się, w jak analizować koszty prowadzenia lokalu gastronomicznego co da Ci poczucie pewności i możliwość zarządzania nimi!
  • Nauczysz się jak prawidłowo obliczać, analizować food cost oraz poznasz czynniki wpływające na jego wysokość!
  • Zrozumiesz, co musisz wiedzieć i kontrolować, aby wprowadzić duże, realne oszczędności do swojego lokalu!
  • Poznasz, zastosowania food costu dla weryfikacji rentowności śniadań, ofert weselnych, konferencji i nauczysz się zarządzać sprzedażą!
  •  Zrozumiesz zasady działania i standaryzacji pracy, które mają największy wpływ na Twój wynik finansowy!

Dzień I

  • Rola managera, właściciela i szefa kuchni w zarządzaniu kosztami
  • Wyznaczenie obszarów do ścisłej i systematycznej kontroli
  • Omówienie kosztów stałych i zmiennych
  • Food Cost i Beverage Cost
  • Zasady prawidłowej inwentaryzacji
  • Podstawy tworzenia receptury
  • Receptura a straty w produkcji
  • Identyfikacja i przeciwdziałanie stratom – praktyczne rozwiązania
  • Standaryzacja pracy jako niezbędny czynnik ograniczający koszty
  • Kontrola kosztów w pracownicy – gotowe rozwiązania
  • Zarządzanie sprzedażą i menu engineering
  • Kształtowanie cen sprzedaży
  • Koszty wynagrodzeń i koszty pracy – wydajność i efektywność
  • Analiza rentowności lokalu gastronomicznego

INFORMACJE DODATKOWE:

  • Liczba godzin szkoleniowych: 8h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.