Szkolenie Skuteczny Marketing Twojego Lokalu
Data | 29 maja – 30 maja |
---|---|
Czas | 9:00-17:00 |
Lokalizacja | Sopot, ul. Władysława Broniewskiego 10 |
Liczba godzin | 16h |
Informacje | Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch. |
Szkolenie Skuteczny Marketing Twojego Lokalu
Data | 29 maja – 30 maja |
---|---|
Czas | 9:00-17:00 |
Lokalizacja | Sopot, ul. Władysława Broniewskiego 10 |
Liczba godzin | 16h |
Informacje | Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch. |
1832 zł
Pozostało 17 miejsc
INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA
Możesz mieć świetną kuchnię, piękny wystrój i doskonałą obsługę – ale jeśli nikt się o tym nie dowie, to nawet najlepszy lokal nie przetrwa. Marketing to nie tylko wrzucanie zdjęć na Instagrama czy promowanie posta na Facebooku. To strategia, konkretne działania i umiejętność pokazania, że Twój lokal jest wyjątkowy i wart odwiedzenia.
Nie istnieje jedna, idealna recepta na sukces, ale jest kilka rzeczy, które na pewno pomagają: wyraźny, spójny wizerunek, dopracowana wizja marki i konkretny, skuteczny plan marketingowy.
Na tym szkoleniu nauczymy Cię krok po kroku, jak stworzyć skuteczny plan marketingowy, który realnie zwiększy liczbę gości i obroty Twojej restauracji. Określisz, kim dokładnie są Twoi klienci, dowiesz się jak do nich trafiać za pomocą social mediów, kampanii reklamowych i innych sprawdzonych metod. Pokażemy Ci też, jak reagować na negatywne opinie, zdobywać pozytywne komentarze oraz jak zaangażować Twój zespół, aby stał się najlepszą wizytówką Twojego lokalu.
Dostaniesz konkretne narzędzia ułatwiające zarządzanie mediami społecznościowymi – Instagramem, Facebookiem czy Google Ads. Wszystko to przećwiczymy na realnych przykładach z Twojej restauracji, byś mógł szybko wdrożyć wiedzę w praktyce.
Pokażemy Ci, jak robić to sprytnie, efektywnie i bez dużych wydatków, bo sami wiemy, że w gastronomii liczy się każda złotówka.
PLAN SZKOLENIA
DZIEŃ I
- Marketing czy PR – co sprzedaje Twój lokal?
- Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
- Tworzenie persony i określenie odpowiedniego targetu konsumenta
- Nie pokazuj pustych krzeseł – budowanie wizerunku w praktyce
- Zespół jako ważne ogniwo marketingowe
- Komunikacja – kto, kiedy i jak odbiera telefon, odpisuje na wiadomości Gości?
- WhatsApp i Autoresponder jako pomocne aplikacje do komunikacji
- Tożsamość marki – czym wyróżniasz się na tle konkurencji
- Key visual i jego zastosowanie w praktyce
- Komentarze i opinie – jak odpowiedzieć na negatywny komentarz i jak zdobyć pozytywny
- Kampania reklamowe i jej składowe
- Tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem call to action
- Najczęstsze błędy kampanii reklamowych
- Statystyka sprzedaży w restauracji i jej przełożenie na plan marketingowy
- Warsztaty z tworzenia planu marketingowego opartego na sezonowości i kalendarzu
- Drukowanie Twoich materiałów reklamowych w praktyce
- Marketing sensoryczny w Twojej restauracji – wpływaj na zachowania Gości!
- Tradycyjne metody reklamy – rodzaje, zastosowanie, efektywność
- Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
DZIEŃ II
- Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram
- Gdzie, kiedy i ile publikować ?
- Budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych
- Składowe Twoich profili – uzupełnianie krok po kroku
- Niezbędne aplikacje do prowadzenia Twoich sociali
- Aplikacje do obróbki zdjęć, tworzenia filmików reklamowych
- Darmowe narzędzie do tworzenia grafik – Canva i jej zastosowanie
- Skuteczne hasztagi na social mediach – jak je dobierać?
- Poszukiwanie contentu Twojego lokalu i inspiracji do treści
- Zyskaj dostęp do muzyki na Instagramie
- Zmieniaj kolor tła udostępnianych relacji i dbaj o spójność profilu
- Warsztaty z tworzenia rolek krok po kroku – polubisz szybkie i rolki z szablonów!
- Facebook Ads – tworzenie kampanii reklamowych od podstaw
- Google Ads – podstawowe możliwości, zastosowanie, narzędzia
- Checklista – audyt marketingowy Mojego lokalu
INFORMACJE DODATKOWE
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.