Szkolenie Skuteczne Zarządzanie w Praktyce
Data | 4 czerwca – 6 czerwca |
---|---|
Czas | 9:00-17:00 |
Lokalizacja | Sopot, ul. Władysława Broniewskiego 10 |
Liczba godzin | 24h |
Informacje | Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch. |
Szkolenie Skuteczne Zarządzanie w Praktyce
Data | 4 czerwca – 6 czerwca |
---|---|
Czas | 9:00-17:00 |
Lokalizacja | Sopot, ul. Władysława Broniewskiego 10 |
Liczba godzin | 24h |
Informacje | Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch. |
2232 zł
Pozostały 22 miejsca
INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA
„Kiedyś było lepiej!”, „Młodzi ludzie są roszczeniowi i do niczego się nie nadają!” – słyszymy to codziennie od właścicieli i managerów na każdym szkoleniu. Tylko czy na pewno problem leży po stronie pracowników? Może po prostu w Twojej firmie brak zasad, procedur, regulaminów? Może kiedy zatrudniałeś pracowników, nie przedstawiłeś im swoich zasad? Może Twoi pracownicy są zdemotywowani, sądząc, że tylko na nich narzekasz i nigdy nie doceniasz? A może po prostu brakuje u Ciebie komunikacji? Nie ma złych zespołów. Najczęściej te „złe” nie są prawidłowo zarządzane.
Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie są ogromną siłą i potencjałem na rynku pracy! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Na tym szkoleniu, które prowadzimy warsztatowo i praktycznie, nauczysz się, jak zbudować zaangażowany zespół, który nie ucieka po miesiącu pracy.
Pokażemy Ci jak mądrze stawiać granice, jasno komunikować swoje oczekiwania i konsekwentnie budować autorytet. Nauczysz się, jak stworzyć zespół, który pracuje samodzielnie, wie czego od niego oczekujesz i nie wymaga Twojej ciągłej kontroli. Dzięki temu odzyskasz spokój, więcej czasu i zyskasz pewność, że masz wokół siebie ludzi, na których naprawdę możesz polegać. To nie suche regułki, tylko realne rozwiązania, które sami wielokrotnie wdrażaliśmy w gastronomii – skutecznie i z sukcesami. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!
PLAN SZKOLENIA
DZIEŃ I
- Różnice pokoleniowe – pokolenia X, Y, Z na rynku pracy
- Jak przekuć wiedzę o pokoleniach w sukces, strategię firmy i zysk?
- Wartości motywujące młodych pracowników i budujące ich zaangażowanie
- Public Relations jako zarządzanie komunikacją pomiędzy marką a jej pracownikami
- Jak zbudować markę, w której pracownicy chcą pracować?
- Budowanie tożsamość organizacji
- Narzędzia do budowania relacji z pracownikami i ich otoczeniem
- Podstawy kreowania wizerunku – postrzeganie Ciebie i Twojej firmy
- Zarządzanie budowaniem osobowości i persony dla Twojej firmy
- Świadome budowanie autorytetu w zespole poprzez system wartości
- Klasyfikacje, czynniki i budowanie strategii firmy
- Dostosowanie się do zmian w zarządzaniu dzięki nowym trendom i zmianom na rynku pracy
- Zarządzanie przeszłość – teraźniejszość – przyszłość: jak nie przegapić sukcesu!
- Jak zarządzać zaletami i wadami konkurencji, swoimi i naszej firmy
- Kompleksowe zarządzanie jakością
- Kaizen – znaczenie terminu, cel, działania
- Zespół pracowników, kiedy może zdziałać więcej? Wady i zalety.
DZIEŃ II
- Expose właściciela/managera jako najważniejsze narzędzie w zarządzaniu
- Wartości firmy
- Zachowania, których nie będziemy tolerować
- Postawy i zachowania, które będziemy doceniać
- Dobór współpracowników i nauka bezwzględnego egzekwowania expose
- Standaryzacja pracy restauracji
- Wykształcenie nawyku
- Podstawowe cele i zalety standaryzacji
- Czym jest jakość?
- Co powinien zawierać dokument standaryzacyjny?
- Co należy standaryzować w restauracji?
- System kar i nagród w restauracji
- Jak motywować pracowników?
- Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
- Jak rozróżnić i radzić sobie z „narzekaczem” i „marudą”
- Zasady rozmowy z „narzekaczem” i z pracownikiem, który popełnił błąd
- Targowanie szefowskie – sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
- Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
DZIEŃ III
- Jak zbudować zaangażowany zespół?
- Możliwości rozwoju jako dodatkowy motywator
- Delegowanie zadań jako istotny czynnik rozwoju firmy
- Dostrzeganie potencjału i talentu
- Jak zbudować zaangażowanie i poczucie samodzielności oraz odpowiedzialności u pracowników?
- Regulamin firmy i sposoby jego egzekwowania
- Rola Opiekuna jako narzędzie do szybkiego osiągnięcia efektywności
- Rozmowa rekrutacyjna – krok po kroku
- Wprowadzenie pracownika do pracy
- Marka pracodawcy – kluczowy czynnik skuteczności rekrutacji
- Atrakcyjny pracodawca to coś więcej niż atrakcyjne wynagrodzenie
- Sytuacja rynku pracy – nie taka straszna, jak ją malują
- Organizacja pracy jako kluczowy czynnik rekrutacji
- Gdzie szukać pracowników? Sprawdzone kanały
- Tworzenie atrakcyjnej oferty pracy
- Sposoby na praktyczną weryfikację umiejętności kandydatów
INFORMACJE DODATKOWE
- Liczba godzin szkoleniowych: 24h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.