Szkolenie Skuteczne Zarządzanie w Praktyce

Data4 czerwca – 6 czerwca
Czas9:00-17:00
LokalizacjaSopot, ul. Władysława Broniewskiego 10
Liczba godzin24h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

Szkolenie Skuteczne Zarządzanie w Praktyce

Data4 czerwca – 6 czerwca
Czas9:00-17:00
LokalizacjaSopot, ul. Władysława Broniewskiego 10
Liczba godzin24h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

2232 

Pozostały 22 miejsca

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

„Kiedyś było lepiej!”, „Młodzi ludzie są roszczeniowi i do niczego się nie nadają!” – słyszymy to codziennie od właścicieli i managerów na każdym szkoleniu. Tylko czy na pewno problem leży po stronie pracowników? Może po prostu w Twojej firmie brak zasad, procedur, regulaminów? Może kiedy zatrudniałeś pracowników, nie przedstawiłeś im swoich zasad? Może Twoi pracownicy są zdemotywowani, sądząc, że tylko na nich narzekasz i nigdy nie doceniasz? A może po prostu brakuje u Ciebie komunikacji? Nie ma złych zespołów. Najczęściej te „złe” nie są prawidłowo zarządzane.

Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie są ogromną siłą i potencjałem na rynku pracy! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Na tym szkoleniu, które prowadzimy warsztatowo i praktycznie, nauczysz się, jak zbudować zaangażowany zespół, który nie ucieka po miesiącu pracy.

Pokażemy Ci jak mądrze stawiać granice, jasno komunikować swoje oczekiwania i konsekwentnie budować autorytet. Nauczysz się, jak stworzyć zespół, który pracuje samodzielnie, wie czego od niego oczekujesz i nie wymaga Twojej ciągłej kontroli. Dzięki temu odzyskasz spokój, więcej czasu i zyskasz pewność, że masz wokół siebie ludzi, na których naprawdę możesz polegać. To nie suche regułki, tylko realne rozwiązania, które sami wielokrotnie wdrażaliśmy w gastronomii – skutecznie i z sukcesami. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!


PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Różnice pokoleniowe – pokolenia X, Y, Z na rynku pracy
  • Jak przekuć wiedzę o pokoleniach w sukces, strategię firmy i zysk?
  • Wartości motywujące młodych pracowników i budujące ich zaangażowanie
  • Public Relations jako zarządzanie komunikacją pomiędzy marką a jej pracownikami
  • Jak zbudować markę, w której pracownicy chcą pracować?
  • Budowanie tożsamość organizacji
  • Narzędzia do budowania relacji z pracownikami i ich otoczeniem
  • Podstawy kreowania wizerunku – postrzeganie Ciebie i Twojej firmy
  • Zarządzanie budowaniem osobowości i persony dla Twojej firmy
  • Świadome budowanie autorytetu w zespole poprzez system wartości
  • Klasyfikacje, czynniki i budowanie strategii firmy
  • Dostosowanie się do zmian w zarządzaniu dzięki nowym trendom i zmianom na rynku pracy
  • Zarządzanie przeszłość – teraźniejszość – przyszłość: jak nie przegapić sukcesu!
  • Jak zarządzać zaletami i wadami konkurencji, swoimi i naszej firmy
  • Kompleksowe zarządzanie jakością
  • Kaizen – znaczenie terminu, cel, działania
  • Zespół pracowników, kiedy może zdziałać więcej? Wady i zalety.

DZIEŃ II

  • Expose właściciela/managera jako najważniejsze narzędzie w zarządzaniu
  • Wartości firmy
  • Zachowania, których nie będziemy tolerować
  • Postawy i zachowania, które będziemy doceniać
  • Dobór współpracowników i nauka bezwzględnego egzekwowania expose
  • Standaryzacja pracy restauracji
  • Wykształcenie nawyku
  • Podstawowe cele i zalety standaryzacji
  • Czym jest jakość?
  • Co powinien zawierać dokument standaryzacyjny?
  • Co należy standaryzować w restauracji?
  • System kar i nagród w restauracji
  • Jak motywować pracowników?
  • Zestaw psychologicznych narzędzi szefa
  • Jak rozróżnić i radzić sobie z „narzekaczem” i „marudą”
  • Zasady rozmowy z „narzekaczem” i z pracownikiem, który popełnił błąd
  • Targowanie szefowskie – sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych

DZIEŃ III

  • Jak zbudować zaangażowany zespół?
  • Możliwości rozwoju jako dodatkowy motywator
  • Delegowanie zadań jako istotny czynnik rozwoju firmy
  • Dostrzeganie potencjału i talentu
  • Jak zbudować zaangażowanie i poczucie samodzielności oraz odpowiedzialności u pracowników?
  • Regulamin firmy i sposoby jego egzekwowania
  • Rola Opiekuna jako narzędzie do szybkiego osiągnięcia efektywności
  • Rozmowa rekrutacyjna – krok po kroku
  • Wprowadzenie pracownika do pracy
  • Marka pracodawcy – kluczowy czynnik skuteczności rekrutacji
  • Atrakcyjny pracodawca to coś więcej niż atrakcyjne wynagrodzenie
  • Sytuacja rynku pracy – nie taka straszna, jak ją malują
  • Organizacja pracy jako kluczowy czynnik rekrutacji
  • Gdzie szukać pracowników? Sprawdzone kanały
  • Tworzenie atrakcyjnej oferty pracy
  • Sposoby na praktyczną weryfikację umiejętności kandydatów

INFORMACJE DODATKOWE

  • Liczba godzin szkoleniowych: 24h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.