Szkolenie Marketing 2.0
Data | 1 grudzień – 2 grudzień |
---|---|
Czas | 9:00-17:00 |
Lokalizacja | ul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot |
Liczba godzin | 16h |
Informacje | Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch. |
Szkolenie Marketing 2.0
Data | 1 grudzień – 2 grudzień |
---|---|
Czas | 9:00-17:00 |
Lokalizacja | ul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot |
Liczba godzin | 16h |
Informacje | Otrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch. |
1832 zł
Już 1 miejsce zostało zarezerwowane na to szkolenie!
Pozostało 18 miejsc
INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA
Masz już podstawy, wiesz, jak działa marketing w gastronomii i potrafisz prowadzić social media swojego lokalu. Ale co dalej? Jak sprawić, żeby Twoje działania faktycznie przyciągały Gości, zwiększały sprzedaż i budowały markę, która zostaje w głowach gości na dłużej?
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak robić marketing, który sprzedaje. Pokażemy Ci, jak budować długofalowe strategie marketingowe i skutecznie docierać do właściwych klientów. Przejdziemy przez cały proces planowania kampanii – od stworzenia lejków sprzedażowych, przez precyzyjne targetowanie reklam na Facebooku i Instagramie, aż po analizę wyników. Zobaczysz, jak połączyć działania online i offline, by Twój lokal stał się jeszcze bardziej rozpoznawalny.
Wejdziemy głębiej w świat influencer marketingu oraz wykorzystania AI w promocji restauracji. Dowiesz się, jak współpracować z influencerami, jakich błędów unikać i jak stworzyć treści, które viralowo rozchodzą się po sieci. Nauczysz się wykorzystywać psychologię w sprzedaży, poprawiać jakość swoich materiałów wizualnych oraz zadbać o bezpieczeństwo Twoich kont w social mediach.
To szkolenie to poziom wyżej – konkretne narzędzia, nowoczesne strategie i rozwiązania, które możesz wdrożyć od razu, żeby Twój marketing przestał być tylko dodatkiem, a stał się realnym napędem sprzedaży.
Marketing 2.0 to skuteczność, strategia i realne efekty.
PLAN SZKOLENIA
DZIEŃ I
- Marketingowe drzewo, na ilu gałęziach siedzisz?
- Strategie sprzedaży – jak tworzyć skuteczne plany sprzedażowe i marketingowe
- Cele marketingowe krótko i długoterminowe cele
- Segmentacja rynku – sztuka tworzenia grup docelowych w oparciu o cele
- Lejki sprzedażowe – jak projektować i rozumieć lejki, które przekształcają zainteresowanie
w zakup - Analiza lejków – ulepszanie lejków na podstawie danych
- Lejki w kampaniach reklamowych – połączenie lejków z kampaniami
- Kampanie na Facebooku i Instagramie – tworzenie reklam na żywo
- Targetowanie reklam – efektywne dotarcie do właściwej grupy
- Kampania na You Tube – shortsy jako nowy format do promocji w Google Ads
- Monitoring mediów
- Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – kompleksowe podejście do kreowania kampanii: od zdjęć, przez obróbkę, treść, grafikę w Canvie, aż po publikację
i harmonogramowanie - Integracja strategii online i offline – jak efektywnie łączyć działania marketingowe
w Internecie z tradycyjnymi metodami reklamy, aby zwiększyć zasięg i skuteczność działań promocyjnych
DZIEŃ II
- Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska – analiza przypadku zmiany wizerunku marki
- TikTok – algorytmy i tworzenie treści – warsztaty z wykorzystaniem Cap Cut do kreacji video
- Influencer Marketing – jak zacząć?
- Współpraca z Influencerem oraz przykładowa umowa
- Neuromarketing – wykorzystanie psychologii w sprzedaży
- Techniki wpływu – jak wpływać na decyzje klientów
- Programy lojalnościowe – programy dla stałych klientów
- Narzędzia zarządzania organizacją pracy w marketingu – aplikacje wspierające projekty
- Grafika w Canvie – tworzenie
- Warsztat gastronomicznych rolek w CapCut – magiczne znikanie
- Wykorzystanie AI w marketingu – stosowanie sztucznej inteligencji do tworzenia treści
i zdjęć - Cyberbezpieczeństwo mediów społecznościowych – jak nie stracić konta.
- Trendy w marketingu i jego przyszłość
INFORMACJE DODATKOWE
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.