Szkolenie Marketing 2.0

Data 1 grudzień – 2 grudzień
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin16h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

Szkolenie Marketing 2.0

Data 1 grudzień – 2 grudzień
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin16h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

1832 

Już 1 miejsce zostało zarezerwowane na to szkolenie!

Pozostało 18 miejsc

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

Masz już podstawy, wiesz, jak działa marketing w gastronomii i potrafisz prowadzić social media swojego lokalu. Ale co dalej? Jak sprawić, żeby Twoje działania faktycznie przyciągały Gości, zwiększały sprzedaż i budowały markę, która zostaje w głowach gości na dłużej?

Na tym szkoleniu nauczysz się, jak robić marketing, który sprzedaje. Pokażemy Ci, jak budować długofalowe strategie marketingowe i skutecznie docierać do właściwych klientów. Przejdziemy przez cały proces planowania kampanii – od stworzenia lejków sprzedażowych, przez precyzyjne targetowanie reklam na Facebooku i Instagramie, aż po analizę wyników. Zobaczysz, jak połączyć działania online i offline, by Twój lokal stał się jeszcze bardziej rozpoznawalny.

Wejdziemy głębiej w świat influencer marketingu oraz wykorzystania AI w promocji restauracji. Dowiesz się, jak współpracować z influencerami, jakich błędów unikać i jak stworzyć treści, które viralowo rozchodzą się po sieci. Nauczysz się wykorzystywać psychologię w sprzedaży, poprawiać jakość swoich materiałów wizualnych oraz zadbać o bezpieczeństwo Twoich kont w social mediach.

To szkolenie to poziom wyżej – konkretne narzędzia, nowoczesne strategie i rozwiązania, które możesz wdrożyć od razu, żeby Twój marketing przestał być tylko dodatkiem, a stał się realnym napędem sprzedaży.

Marketing 2.0 to skuteczność, strategia i realne efekty.


PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Marketingowe drzewo, na ilu gałęziach siedzisz?
  • Strategie sprzedaży – jak tworzyć skuteczne plany sprzedażowe i marketingowe
  • Cele marketingowe krótko i długoterminowe cele
  • Segmentacja rynku – sztuka tworzenia grup docelowych w oparciu o cele
  • Lejki sprzedażowe – jak projektować i rozumieć lejki, które przekształcają zainteresowanie
    w zakup
  • Analiza lejków – ulepszanie lejków na podstawie danych
  • Lejki w kampaniach reklamowych – połączenie lejków z kampaniami
  • Kampanie na Facebooku i Instagramie – tworzenie reklam na żywo
  • Targetowanie reklam – efektywne dotarcie do właściwej grupy
  • Kampania na You Tube – shortsy jako nowy format do promocji w Google Ads
  • Monitoring mediów
  • Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – kompleksowe podejście do kreowania kampanii: od zdjęć, przez obróbkę, treść, grafikę w Canvie, aż po publikację
    i harmonogramowanie
  • Integracja strategii online i offline – jak efektywnie łączyć działania marketingowe
    w Internecie z tradycyjnymi metodami reklamy, aby zwiększyć zasięg i skuteczność działań promocyjnych

 

DZIEŃ II

  • Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska – analiza przypadku zmiany wizerunku marki
  • TikTok – algorytmy i tworzenie treści – warsztaty z wykorzystaniem Cap Cut do kreacji video
  • Influencer Marketing – jak zacząć?
  • Współpraca z Influencerem oraz przykładowa umowa
  • Neuromarketing – wykorzystanie psychologii w sprzedaży
  • Techniki wpływu – jak wpływać na decyzje klientów
  • Programy lojalnościowe – programy dla stałych klientów
  • Narzędzia zarządzania organizacją pracy w marketingu – aplikacje wspierające projekty
  • Grafika w Canvie – tworzenie
  • Warsztat gastronomicznych rolek w CapCut  – magiczne znikanie
  • Wykorzystanie AI w marketingu – stosowanie sztucznej inteligencji do tworzenia treści
    i zdjęć
  • Cyberbezpieczeństwo mediów społecznościowych – jak nie stracić konta.
  • Trendy w marketingu i jego przyszłość

 

INFORMACJE DODATKOWE

  • Liczba godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.