SZKOLENIE MANAGER OBIEKTU WESELNEGO

Szkolenie Manager obiektu weselnego dedykowane jest pracującym w salach weselnych i zajmujących się organizacją wesel. W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży weselnej, ciągłym odkrywaniu nowych rozwiązań, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę, design, nowe technologie i połączyć je z tradycjami. Pary Młode stawiają przed nami coraz to większe wymagania, a każda uroczystość wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia innych rozwiązań.

Pomoc konsultanta ślubnego to dla Par Młodych oszczędność czasu, który trzeba przeznaczyć na poszukiwanie odpowiednich usługodawców, weryfikowania ich umiejętności i jakości ich usług. To doradca ślubny pomaga uniknąć mnóstwa nerwów, a także dzięki wypracowanym przez siebie rabatom u podwykonawców, organizacja wesel z Wedding Plannerem może także okazać się… tańsza. To osoba, która planuje każdy etap ślubnych przygotowań, wyręcza Pary Młode w poszukiwaniach, rezerwacjach, ustaleniach i negocjacjach z usługodawcami, doradza, a często także pełni po prostu rolę bratniej duszy. W dobie ciągłego pośpiechu jest to coraz popularniejsza usługa, którą świadczą sale weselne. Czy stać Cię na to, aby jej nie mieć?

Dzień I

  • Oczekiwania Par Młodych wobec organizatorów
  • Ankieta oczekiwań Pary Młodej
  • Przygotowanie atrakcyjnej i indywidualnej oferty weselnej
  • Umowa na organizację przyjęcia ślubnego
  • Procedura dokumentacji i opłat za odtwarzanie muzyki
  • Regulamin współpracy sali weselnej z parą młodą i wykonawcami
  • Scenariusz i agenda uroczystości weselnej
  • Plan ślubu plenerowego i sali weselnej
  • Wybór i dostosowanie menu oraz form serwowania
  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
  • Menu tasting – zasady organizacji menu próbnego
  • Formy serwowania i rozliczania alkoholu
  • Rozliczenie przyjęcia i rozwiązywanie reklamacji
  • Analiza rynku i określenie klienta docelowego
  • Zasady konkurencji i sposoby wyróżnienia się na rynku
  • Niezbędne materiały sprzedażowe – jak je przygotować
  • Zasady komponowania oferty handlowej, która sprzedaje
  • Normy prawne i kluczowe informacje w ofercie weselnej
  • Bezpłatne narzędzia do komponowania propozycji handlowych
  • Prawidłowa prezentacja oferty – układ, prezentacja ceny, triki sprzedażowe
  • Dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji klientów
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki
  • Copywriting oferty sprzedażowej – perswazja i argumentacja

Dzień III

  • Pozyskiwanie zleceń weselnych w praktyce
  • Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
  • Budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania
  • Diagnoza marki – czyli Twój lokal z punktu widzenia klienta
  • Targi weselne i dni otwarte – szanse, możliwości i zagrożenia
  • Planowanie stoiska, organizacja wydarzenia i współpraca z podwykonawcami
  • KPI – mierzenie skuteczności podjętych działań
  • Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram, TikTok
  • Komunikacja marketingowa w social mediach – case study
  • Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii)
  • Instagram od podstaw – rodzaje contentu, dobór hasztagów, aplikacje do obróbki zdjęć• Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji
  • Youtube i videomarketing – narzędzia i zastosowanie
  • Google – możliwości, zastosowanie i narzędzia
  • Darmowe narzędzia do tworzenia grafik – canva w praktyce
  • Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność naszego obiektu
  • Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
  • Analiza kampanii reklamowych
  • Najczęstsze błędy kampanii marketingowych

Dzień II

  • Pierwsze spotkanie – checklista materiałów sprzedażowych
  • FAQ – narzędzie zamykające sprzedaż
  • Budowanie rachunku – skuteczne techniki sprzedaży
  • Śluby plenerowe (cywilne, humanistyczne)
  • Wesele międzynarodowe – pułapki i możliwości
  • Wybór i dostosowanie tematu przewodniego wesela
  • Dodatkowe eventy weselne (kolacja przedweselna, poprawiny)
  • Trendy i nowości w organizacji wesel
  • Rozrywka – nowoczesne rozwiązania
  • Sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych
  • Analiza kosztów lokalu gastronomicznego
  • Określenie minimalnego i oczekiwanego obrotu
  • Sposób na wyróżnienie się na rynku – zasady konkurencyjności
  • Kalkulacja surowca (food cost)
  • Kalkulacja kosztów personelu
  • Określenie kosztów operacyjnych
  • Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
  • Zarządzanie produkcją i eliminacja strat produkcyjnych
  • Zasady ustalania ceny sprzedaży
  • Rodzaje skutecznych promocji
  • Statystyka sprzedaży – tworzenie kalendarza promocji
  • Budżetowanie i rozliczanie promocji

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 24h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.