Jeśli jesteś:
- właścicielem lokalu gastronomicznego,
- managerem lub kierownikiem gastronomii,
- managerem lub pracownikiem działu sprzedaży,
- lub wkrótce obejmiesz, jedno z tych stanowisk.
Borykasz się:
- z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże
- częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego
- brakiem motywacji i zaangażowania zespołu
- zaniżonymi rachunkami Twojego personelu
I chcesz:
- wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów
- sprzedawać i wyróżnić produkty najrentowniejsze
- zwiększyć obrót o co najmniej 20%
- zastosować sprawdzone metody budowania rachunku
- zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej
PLAN SZKOLENIA
- Sprzedaż w gastronomii – przeprowadzenie samodzielnego audytu
- Psychologia sprzedaży w praktyce
- Analiza danych sprzedażowych – rodzaje raportów z omówieniem
- Analiza efektywności – wnioski, obszary do poprawy, programy naprawcze
- Opracowanie planu działania w różnych wariantach
- Statystyka sprzedaży – znaczenie i zastosowanie
- Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
- Analiza menu i macierz BCG
- Kształtowanie cen sprzedaży i inżynieria menu
- Prawidłowa prezentacja oferty – układ, prezentacja ceny, triki sprzedażowe
- Gastrofizyka w praktyce – zastosowanie czynników zewnętrznych w sprzedaży
- Programy lojalnościowe – mechanizmy i zasady tworzenia
- Budowanie rachunku – skuteczne techniki sprzedaży
- Up selling i cross selling w praktyce
- Standaryzacja obsługi jako kluczowy czynnik powiększania rachunku
- Szkolenie personelu sprzedażowego
- Systemy motywacyjne dla personelu – gotowe rozwiązania
Informacje dodatkowe:
- Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów standaryzacji sprzedaży, zarządzania sprzedażą wraz z kursem dla obsługi kelnerskiej tak, aby idealnie odpowiadały one wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt sprzedażowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii sprzedaży Twojego biznesu.
- Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
- Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.