Zarządzanie Sprzedażą

Jeśli jesteś:

  • właścicielem lokalu gastronomicznego,
  • managerem lub kierownikiem gastronomii,
  • managerem lub pracownikiem działu sprzedaży,
  • lub wkrótce obejmiesz, jedno z tych stanowisk.

Borykasz się:

  • z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże
  • częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego
  • brakiem motywacji i zaangażowania zespołu
  • zaniżonymi rachunkami Twojego personelu

I chcesz:

  • wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów
  • sprzedawać i wyróżnić produkty najrentowniejsze
  • zwiększyć obrót o co najmniej 20%
  • zastosować sprawdzone metody budowania rachunku
  • zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej

PLAN SZKOLENIA

  • Sprzedaż w gastronomii – przeprowadzenie samodzielnego audytu
  • Psychologia sprzedaży w praktyce
  • Analiza danych sprzedażowych – rodzaje raportów z omówieniem
  • Analiza efektywności – wnioski, obszary do poprawy, programy naprawcze
  • Opracowanie planu działania w różnych wariantach
  • Statystyka sprzedaży – znaczenie i zastosowanie
  • Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
  • Analiza menu i macierz BCG
  • Kształtowanie cen sprzedaży i inżynieria menu
  • Prawidłowa prezentacja oferty – układ, prezentacja ceny, triki sprzedażowe
  • Gastrofizyka w praktyce – zastosowanie czynników zewnętrznych w sprzedaży
  • Programy lojalnościowe – mechanizmy i zasady tworzenia
  • Budowanie rachunku – skuteczne techniki sprzedaży
  • Up selling i cross selling w praktyce
  • Standaryzacja obsługi jako kluczowy czynnik powiększania rachunku
  • Szkolenie personelu sprzedażowego
  • Systemy motywacyjne dla personelu – gotowe rozwiązania

Informacje dodatkowe:

  • Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów standaryzacji sprzedaży, zarządzania sprzedażą wraz z kursem dla obsługi kelnerskiej tak, aby idealnie odpowiadały one wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt sprzedażowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii sprzedaży Twojego biznesu.
  • Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.

Szkolenie w Twoim lokalu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia

Szkolenie w Twoim hotelu - zapytanie z formularza