Jeśli jesteś:

  • właścicielem obiektu hotelowego,
  • managerem lub kierownikiem hotelu,
  • managerem lub pracownikiem działu sprzedaży,
  • lub wkrótce obejmiesz jedno z tych stanowisk.

Borykasz się:

  • z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże
  • z częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego
  • z brakiem motywacji i zaangażowania zespołu
  • z zaniżonymi rachunkami Twojego personelu

I chcesz:

  • wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów
  • sprzedawać i wyróżnić produkty najrentowniejsze
  • zwiększyć obrót o co najmniej 20%
  • zastosować sprawdzone metody budowania rachunku
  • zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej

to szkolenie jest dla Ciebie!

Na szkoleniu podpowiemy, jak rozpoznać potrzeby klientów i dotrzeć do poszczególnych grup docelowych. Zdradzimy tajniki sprzedaży tak, aby zarobić więcej jednocześnie zaspokajając potrzeby Gości oraz pokażemy, jak prawidłowo zbudować strategię sprzedaży. 

PLAN SZKOLENIA

  • Maksymalizacja Zysków: koszty vs. przychody hotelu – odkryj, ile musisz zarobić, aby pokryć koszty.
  • Optymalizacja Sezonowości: cykl roczny hotelu – analiza statystyczna obłożenia.
  • Celowanie w Pełne Obłożenie: jak ustalić i osiągnąć oczekiwany poziom obłożenia.
  • Portfolio Zyskowności: identyfikacja produktów rentownych oraz nierentownych.
  • Strategiczne Plany Sprzedażowe: definiowanie celów sprzedażowych – krótko- i długoterminowe.
  • Nowoczesna Filozofia Sprzedaży: innowacyjne podejście do sprzedaży hotelu.
  • Dywersyfikacja Oferty: efektywna sprzedaż produktów i usług w różnych działach.
  • Triada Metod Sprzedaży: sprzedaż bezpośrednia, telefoniczna i mailowa.
  • Analiza Rynku: precyzyjne określenie Twojej grupy docelowej.
  • Strategia Pakietów Specjalnych: tworzenie różnorodnych ofert i ich rola w strategii sprzedaży.
  • Zachowanie Szans Sprzedażowych: jak nie przegapić żadnej okazji sprzedażowej.
  • Mistrzostwo w Up-sellingu i Cross-sellingu: techniki zwiększające sprzedaż.
  • Standardy Obsługi Premium: klucz do zwiększenia wartości rachunku.
  • Gościnność vs. Przychody: jak wysoki poziom obsługi przekłada się na zyski.
  • Planowanie Wydarzeń: pozyskiwanie i utrzymywanie regularnych, dochodowych wydarzeń.
  • Komunikacja z Klientem: budowanie pozytywnych relacji z gośćmi.
  • Innowacyjne Systemy Motywacyjne: motywowanie personelu do wydajniejszej pracy.
  • Zarządzanie Kryzysowe w Sprzedaży: nauka radzenia sobie z trudnościami w sprzedaży.

Informacje dodatkowe:

  • Liczba godzin szkoleniowych: 1 dzień/8h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.