Jeśli jesteś:
- właścicielem obiektu hotelowego,
- managerem lub kierownikiem hotelu,
- managerem lub pracownikiem działu sprzedaży,
- lub wkrótce obejmiesz jedno z tych stanowisk.
Borykasz się:
- z tym w oparciu o co i jak ustalić cele sprzedaże
- z częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego
- z brakiem motywacji i zaangażowania zespołu
- z zaniżonymi rachunkami Twojego personelu
I chcesz:
- wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów
- sprzedawać i wyróżnić produkty najrentowniejsze
- zwiększyć obrót o co najmniej 20%
- zastosować sprawdzone metody budowania rachunku
- zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej
to szkolenie jest dla Ciebie!
Na szkoleniu podpowiemy, jak rozpoznać potrzeby klientów i dotrzeć do poszczególnych grup docelowych. Zdradzimy tajniki sprzedaży tak, aby zarobić więcej jednocześnie zaspokajając potrzeby Gości oraz pokażemy, jak prawidłowo zbudować strategię sprzedaży.
PLAN SZKOLENIA
- Maksymalizacja Zysków: koszty vs. przychody hotelu – odkryj, ile musisz zarobić, aby pokryć koszty.
- Optymalizacja Sezonowości: cykl roczny hotelu – analiza statystyczna obłożenia.
- Celowanie w Pełne Obłożenie: jak ustalić i osiągnąć oczekiwany poziom obłożenia.
- Portfolio Zyskowności: identyfikacja produktów rentownych oraz nierentownych.
- Strategiczne Plany Sprzedażowe: definiowanie celów sprzedażowych – krótko- i długoterminowe.
- Nowoczesna Filozofia Sprzedaży: innowacyjne podejście do sprzedaży hotelu.
- Dywersyfikacja Oferty: efektywna sprzedaż produktów i usług w różnych działach.
- Triada Metod Sprzedaży: sprzedaż bezpośrednia, telefoniczna i mailowa.
- Analiza Rynku: precyzyjne określenie Twojej grupy docelowej.
- Strategia Pakietów Specjalnych: tworzenie różnorodnych ofert i ich rola w strategii sprzedaży.
- Zachowanie Szans Sprzedażowych: jak nie przegapić żadnej okazji sprzedażowej.
- Mistrzostwo w Up-sellingu i Cross-sellingu: techniki zwiększające sprzedaż.
- Standardy Obsługi Premium: klucz do zwiększenia wartości rachunku.
- Gościnność vs. Przychody: jak wysoki poziom obsługi przekłada się na zyski.
- Planowanie Wydarzeń: pozyskiwanie i utrzymywanie regularnych, dochodowych wydarzeń.
- Komunikacja z Klientem: budowanie pozytywnych relacji z gośćmi.
- Innowacyjne Systemy Motywacyjne: motywowanie personelu do wydajniejszej pracy.
- Zarządzanie Kryzysowe w Sprzedaży: nauka radzenia sobie z trudnościami w sprzedaży.
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 1 dzień/8h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.