SZKOLENIE ZARZĄDZANIE POKOLENIEM MILLENIALSÓW

“Kiedyś to było inaczej, to młode pokolenie nie nadaje się do pracy. Są roszczeniowi!”

Absolutnie na każdym szkleniu słyszymy to zdanie, wypowiadane kilkanaście razy. Tylko czy aby na pewno problem leży w pracownikach?

  • Może po prostu w Twojej firmie brak zasad, procedur, regulaminów?
  • Może kiedy zatrudniałeś pracowników, nie przedstawiłeś im swoich zasad?
  • Może Twoi pracownicy są zdemotywowani, sądząc, że tylko na nich narzekasz i nigdy nie doceniasz?
  • A może po prostu brakuje u Ciebie komunikacji?

Nie ma złych zespołów. Najczęściej te “złe” nie są prawidłowo zarządzane.

Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie na rynku pracy są ogromną siłą i potencjałem! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć.

Szkolenie jest warsztatem. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!

Dzień I

  • Rola managera w zarządzaniu lokalem gastronomicznym
  • Świadome budowania autorytetu w zespole
  • Zarządzanie pokoleniem X, Y, Z – różnice pokoleniowe
  • Expose menedżera jako istotne narzędzie budowania autorytetu
  • Kształtowanie relacji szef-zespół – sztuka zaufania pracownikom
  • Mapa funkcjonowania Twojego zespołu – komunikacja, zasady, procedury
  • Sposób prezentacji regulaminu firmy i sposoby jego egzekwowania
  • Wpływ grupy na jednostkę
  • Pokolenia millenialsów – jak zbudować zaangażowany zespół
  • Wartości motywujące młodych pracowników i budujące ich zaangażowanie
  • Możliwość rozwoju jako motywator
  • Elastyczność w motywowaniu pracowników

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 2 dni/ 14h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 16:00
  • Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Dzień II

  • Delegowanie zadań jako istotny czynnik rozwoju firmy
  • Dostrzeganie potencjału i talentów: identyfikacja mocnych stron pracowników
  • Jak delegować zadania, by zbudować zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności
  • Dostosowanie stylu delegowania do indywidualnych możliwości pracownika
  • Jak wykorzystać kompetencje i talenty pracowników przy przydzielaniu zadań
  • Diagnoza ról i potencjału w zespole
  • Komunikacja z personelem
  • Narzekanie i demotywacja grupy – odtruwanie pracowników
  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
  • Przyczyny powstawania konfliktów w zespołach – koło i etapy problemów
  • Efektywne zachowania lidera w konfliktach
  • Warsztat zarządzania – dyskusje, ćwiczenia, burze mózgów