SZKOLENIE POZYSKIWANIE ZLECEŃ WESELNYCH

Jeśli jesteś:

  •     właścicielem lub managerem obiektu weselnego,
  •     firmą świadczącą usługi w branży weselnej,
  •     cukiernią, fotografem, dj lub zespołem a nawet salonem sukien ślubnych,
  •     lub wkrótce obejmiesz, jedno z tych stanowisk.

Borykasz się:

  •     z brakiem zamówień na usługi,
  •     częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego,
  •     brakiem motywacji i zaangażowania zespołu w pozyskiwanie nowych zleceń,
  •     zbyt małym zainteresowaniem Par Młodych.

I chcesz:

  • wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów,
  • sprzedawać i wyróżnić produkty na rynku ślubnym,
  • zwiększyć obrót i mieć więcej zadowolonych klientów,
  • zastosować sprawdzone metody pozyskiwania zleceń weselnych,
  • zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej!

Plan szkolenia

  • Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
  • Budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania
  • Diagnoza marki – czyli Twój lokal z punktu widzenia klienta
  • Targi weselne i dni otwarte – szanse, możliwości i zagrożenia
  • Planowanie stoiska, organizacja wydarzenia i współpraca z podwykonawcami
  • KPI – mierzenie skuteczności podjętych działań
  • Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram, TikTok
  • Komunikacja marketingowa w social mediach – case study
  • Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii)
  • Instagram od podstaw – rodzaje contentu, dobór hasztagów, aplikacje do obróbki zdjęć• Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji
  • Youtube i videomarketing – narzędzia i zastosowanie
  • Google – możliwości, zastosowanie i narzędzia
  • Darmowe narzędzia do tworzenia grafik – canva w praktyce
  • Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność naszego obiektu
  • Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
  • Analiza kampanii reklamowych
  • Najczęstsze błędy kampanii marketingowych

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 8h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.