SZKOLENIE ORGANIZATOR WESEL

Szkolenie Organizator Wesel dedykowane jest pracującym w salach weselnych i zajmujących się organizacją wesel. W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży weselnej, ciągłym odkrywaniu nowych rozwiązań, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę, design, nowe technologie i połączyć je z tradycjami. Pary Młode stawiają przed nami coraz to większe wymagania, a każda uroczystość wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia innych rozwiązań.

Pomoc konsultanta ślubnego to dla Par Młodych oszczędność czasu, który trzeba przeznaczyć na poszukiwanie odpowiednich usługodawców, weryfikowania ich umiejętności i jakości ich usług. To doradca ślubny pomaga uniknąć mnóstwa nerwów, a także dzięki wypracowanym przez siebie rabatom u podwykonawców, organizacja wesel z Wedding Plannerem może także okazać się… tańsza. To osoba, która planuje każdy etap ślubnych przygotowań, wyręcza Pary Młode w poszukiwaniach, rezerwacjach, ustaleniach i negocjacjach z usługodawcami, doradza, a często także pełni po prostu rolę bratniej duszy. W dobie ciągłego pośpiechu jest to coraz popularniejsza usługa, którą świadczą sale weselne. Czy stać Cię na to, aby jej nie mieć?

Dzień I

  • Wprowadzenie do zawodu organizatora wesel (zakres obowiązków, oczekiwania Par Młodych, sposoby pozyskiwania klientów)
  • Opracowanie ankiety oczekiwań Pracy Młodej
  • Przygotowanie atrakcyjnej i indywidualnej oferty weselnej
  • Umowa na organizację przyjęcia ślubnego
  • Harmonogram pracy organizatora wesel
  • Scenariusz uroczystości weselnej
  • Plan sali weselnej i ustawienia stołów
  • Wybór i dostosowanie menu, form serwowania
  • Dekoracje sali weselnej – trendy i nowości
  • Menu tasting
  • Formy serwowania i rozliczania alkoholu

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Dzień II

  • Trendy i nowości w organizacji wesel
  • Rozrywka – nowoczesne rozwiązania
  • Śluby plenerowe (cywilne, humanistyczne)
  • Wesele międzynarodowe – pułapki i możliwości
  • Wybór i dostosowanie tematu przewodniego wesela
  • Dodatkowe eventy weselne (kolacja przedweselna, poprawiny)
  • Sprzedaż usług dodatkowych
  • Współpraca oraz negocjacje z podwykonawcami
  • Sposoby rozwiązywania sytuacji kryzysowych