Szkolenie Event Manager
Szkolenie Event Manager – organizator imprez dedykowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym. Praca eventowca polega na ciągłym odkrywaniu – każde wydarzenie wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia innych rozwiązań.
W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży, ciągłym odkrywaniu nowych technologii i implementowaniu ich w eventach, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę, design, nowe technologie, digital. Każdy dobry eventowiec powinien więc być wielozadaniową jednostką znającą się na każdym zagadnieniu, którym zarządza przed i w trakcie eventu – są to m.in. multimedia, scenografia, światło, dźwięk, catering – to pozwala skutecznie zarządzać i minimalizuje ryzyko.
Żeby pracować w eventach, trzeba być albo szalonym, albo to naprawdę kochać.
Uczestnicy szkolenia podczas zajęć otrzymują skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy jaka przekazywana jest na kursie.

Dzień I
- Wprowadzenie do branży eventowej
- Zawód event manager -kulisy, możliwości, kompetencje
- Możliwości wykorzystania eventów w branży gastronomicznej, case study
- Etapy projektu eventowego – scenariusz, dobór podwykonawców, budżetowanie, koordynacja wydarzenia
- Rodzaje lokalizacji eventowych i kryteria doboru
- Trendy gastronomiczne – atrakcje podczas wydarzenia
- Dopasowanie atrakcji do grupy docelowej i charakteru wydarzenia
- Wydarzenia stylizowane – gdzie szukać nowych pomysłów na atrakcje
- Catering na evencie – formy serwowania i doboru menu
- Wybór formy serwowania i rozliczenia alkoholu
- Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta
Dzień II
- Scenografia – wybrane elementy i ich zastosowanie w praktyce
- Sztuka aranżacji przestrzeni i magia wizualizacji 3D
- Design sceny – rodzaje konstrukcji scenicznych, różne formy zabudowy i brandingu
- Multimedia – omówienie podstawowego sprzętu technicznego
- Oświetlenie – efekty i zastosowanie
- Przydatne eventowe aplikacje i ich magia działania
- Tworzenie scenariusza eventu w gastronomii – ćwiczenia
- Wybór konferansjera i animatora eventowego
- Dobór odpowiedniego artysty na wydarzenie
- Procedura dokumentacji do ZAiKS, STOART, ZPAV
- Prawne możliwości eksploatacji materiałów
- Grafiki, wydruki i gadżety na eventach
- Zaproszenia – kreowanie wyobrażeń o evencie
- Niezbędnik event managera – obowiązkowi podwykonawcy w książce telefonicznej
INFORMACJE DODATKOWE
- Ilość godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
- Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.