Szkolenie standaryzacja pracy sali i baru

Nie masz doświadczonego zespołu?
Stwórz go!
Nikt nie rodzi się kelnerem, a nim się staje.
Potrzeba do tego dużo nauki, czasu, doświadczenia, obycia i pokory.
A skoro brakuje Ci “ogarniętych” pracowników, dlaczego ich nie stworzysz?
🔸 Dobierzemy plan szkolenia do Twoich potrzeb.
🔸 Pokażemy Ci w jaki sposób stworzyć gotowy, indywidualny, szyty na miarę standard pracy dla Twojego personelu.
🔸 Zorganizujemy szkolenie oparte na Twoich produktach w Twoim lokalu w takich godzinach, jakie Ci odpowiadają.
🔸 Szkolenie standardowo trwa 2 dni po 6 h zegarowych, ale możemy dostosować plan i godziny do Twoich potrzeb.

Nie ma złych zespołów. Najczęściej te “złe” nie są prawidłowo zarządzane.Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie na rynku pracy są ogromną siłą i potencjałem! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Szkolenie jest warsztatem. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!

Co można standaryzować:

• Pracę kelnerów – np. regulamin pracy kelnerów;
• Pracę barmanów – np. zasady pracy za barem;
• Działania związane z otwarciem i zamknięciem lokalu;
• Odprawy pracownicze;
• Działania sprzedażowe – corss selling, up selling, raporty sprzedażowe (dzienne, miesięczne, godzinowe);
• Schematy rozwiązywania problemów;
• Schematy odpowiedzialności;
• Schematy komunikacji;
• Procedury dla pracowników na każdy dzień;

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 12h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 15:00
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Jakie dokumenty przygotujemy?

• Regulamin obsługi gości;
• Zakresy obowiązków kelnera, barmana;
• Procedurę otwarcia lokalu;
• Procedurę zamknięcia lokalu;
• Procedury dzienne / tygodniowe;
• Schemat odprawy pracownicze;
• Schemat rozmowy telefonicznej;
• Schemat przyjmowania rezerwacji;
• Schemat sprzedażowy – wartość na 1 stolik;
• Schemat sprzedażowy – cross selling, up selling;
• Standaryzacja karty koktajli, karty kaw, napojów;
• Opisy użytkowania urządzeń;
• Check-listy;
• Schemat sprawozdania po zakończonym dniu pracy;
• Schemat rozwiązywania problemów;
• Hierarchię odpowiedzialności;