Czy chcesz dowiedzieć się, jakie korzyści może przynieść standaryzacja usług hotelarskich Twojemu biznesowi? Na szkoleniu odkryjesz znaczenie standaryzacji, narzędzia i techniki pomocne we wdrożeniu procesu oraz sposoby motywowania pracowników do przestrzegania standardów. Poznasz również przykłady dobrych praktyk i sposoby monitorowania skuteczności standaryzacji. Nie zwlekaj! Przyjmij nasze zaproszenie na warsztaty z tworzenia standaryzacji i daj swojemu hotelowi przewagę nad konkurencją!
Przełam utarty schemat – ucz się i rozwijaj razem z nami! Zapewniamy, że po wdrożeniu nowo nabytych umiejętności, Twój personel będzie efektywny, a obsługa klienta jeszcze bardziej profesjonalna.
Nie przegap okazji – zapisz się już teraz!
PLAN SZKOLENIA
- Wyjaśnienie znaczenia standaryzacji usług hotelarskich
- Ujednolicenie pracy a oszczędność
- Korzyści wynikające ze standaryzacji
- Wdrożenie procesu standaryzacji usług
- Narzędzia i techniki pomocne w standaryzacji, takie jak: mapowanie procesów, zestawienia kontrolne, czy szkolenia pracowników
- Jak ułatwić pracownikom przestrzeganie standardów – czyli omówienie strategii motywacyjnych, tworzenie jasnych instrukcji, rozwój umiejętności pracowników poprzez szkolenia
- Przykłady dobrych praktyk w standaryzacji usług hotelarskich – hotele, które skutecznie standaryzują swoje usługi. Jakie konkretne standardy są w nich stosowane i jakie korzyści przyniosła standaryzacja
- Monitorowanie standaryzacji usług
- Sposoby na analizowanie i ocenę skuteczności standaryzacji
- Jak dostosować standardy w przypadku zmian w branży hotelarskiej
- Warsztaty z tworzenia standaryzacji
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 1 dzień/8h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.