Nie masz doświadczonego zespołu? Stwórz go!
Nikt nie rodzi się kelnerem – kelnerem człowiek się staje.
Potrzeba do tego dużo nauki, czasu, doświadczenia, obycia i pokory.
A skoro brakuje Ci ,,ogarniętych” pracowników, dlaczego ich nie stworzysz?
- Dobierzemy plan szkolenia do Twoich potrzeb.
- Pokażemy Ci, w jaki sposób stworzyć gotowy, indywidualny, szyty na miarę standard pracy dla Twojego personelu.
- Zorganizujemy szkolenie oparte na Twoich produktach, w Twoim lokalu, w takich godzinach, jakie Ci odpowiadają.
- Szkolenie standardowo trwa 2 dni po 6 h zegarowych, ale możemy dostosować plan i godziny do Twoich potrzeb.
Nie ma złych zespołów. Najczęściej te ,,złe” nie są prawidłowo zarządzane. Z przyjemnością udowodnimy, że młodzi ludzie są ogromną siłą i potencjałem na rynku pracy! Pod warunkiem, że się do nich odpowiednio podejdzie. Właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Szkolenie odbywa się w formie warsztatów. Dyskutujemy, proponujemy rozwiązania analizując wszystkie za i przeciw, aby każdy z Was dobrał rozwiązanie najbardziej pasujące do Waszego stylu zarządzania. Bo czy istnieje tylko jedna metoda? Oczywiście nie!
Co można standaryzować?
- Pracę kelnerów – np. regulamin pracy kelnerów;
- Pracę barmanów – np. zasady pracy za barem;
- Działania związane z otwarciem i zamknięciem lokalu;
- Odprawy pracownicze;
- Działania sprzedażowe – cross-selling, up-selling, raporty sprzedażowe (dzienne, miesięczne, godzinowe);
- Schematy rozwiązywania problemów;
- Schematy odpowiedzialności;
- Schematy komunikacji;
- Procedury dla pracowników na każdy dzień;
Jakie dokumenty przygotujemy?
• Regulamin obsługi gości;
• Zakresy obowiązków kelnera, barmana;
• Procedurę otwarcia lokalu;
• Procedurę zamknięcia lokalu;
• Procedury dzienne/tygodniowe;
• Schemat odprawy pracowniczej;
• Schemat rozmowy telefonicznej;
• Schemat przyjmowania rezerwacji;
• Schemat sprzedażowy – wartość na 1 stolik;
• Schemat sprzedażowy – cross-selling, up-selling;
• Standaryzacja karty koktajli, karty kaw, napojów;
• Opisy użytkowania urządzeń;
• Check-listy;
• Schemat sprawozdania po zakończonym dniu pracy;
• Schemat rozwiązywania problemów;
• Hierarchię odpowiedzialności;
Informacje dodatkowe:
- Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów kelnerskich, technik sprzedaży sugerowanej oraz standardów pracy sali, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice danej restauracji.
- Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez ankietę oczekiwań, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
- Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.