Sprzedaż i Organizacja Eventów

Szkolenie Sprzedaż i organizacja eventów dedykowane jest osobom chcącym zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku imprez okolicznościowych. Praca eventowca polega na ciągłym odkrywaniu – każde wydarzenie wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia nowych rozwiązań.

W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży, ciągłym odkrywaniu nowych technologii i implementowaniu ich w eventach, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę, design, nowe technologie, digital. Każdy dobry eventowiec powinien więc być wielozadaniową jednostką znającą się na każdym zagadnieniu, którym zarządza przed i w trakcie eventu – są to m.in. multimedia, scenografia, światło, dźwięk, catering – to pozwala skutecznie zarządzać i minimalizuje ryzyko.

Żeby pracować w eventach, trzeba być albo szalonym, albo to naprawdę kochać.

Uczestnicy szkolenia podczas zajęć otrzymują skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy, jaka przekazywana jest na kursie.

PLAN SZKOLENIA

  • Wprowadzenie do branży eventowej.
  • Zawód event manager – kulisy, możliwości, kompetencje.
  • Możliwości wykorzystania eventów w branży gastronomicznej, case study.
  • Etapy projektu eventowego – scenariusz, dobór podwykonawców, budżetowanie, koordynacja wydarzenia.
  • Rodzaje lokalizacji eventowych i kryteria doboru.
  • Trendy gastronomiczne – atrakcje podczas wydarzenia.
  • Dopasowanie atrakcji do grupy docelowej i charakteru wydarzenia.
  • Wydarzenia stylizowane – gdzie szukać nowych pomysłów na atrakcje.
  • Catering na evencie – formy serwowania i doboru menu.
  • Wybór formy serwowania i rozliczenia alkoholu.
  • Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta.
  • Scenografia – wybrane elementy i ich zastosowanie w praktyce.
  • Sztuka aranżacji przestrzeni i magia wizualizacji 3D.
  • Design sceny – rodzaje konstrukcji scenicznych, różne formy zabudowy i brandingu.
  • Multimedia – omówienie podstawowego sprzętu technicznego.
  • Oświetlenie – efekty i zastosowanie.
  • Przydatne eventowe aplikacje i magia ich działania.
  • Tworzenie scenariusza eventu w gastronomii – ćwiczenia.
  • Wybór konferansjera i animatora eventowego.
  • Dobór odpowiedniego artysty na wydarzenie.
  • Procedura dokumentacji do ZAiKS, STOART, ZPAV.
  • Prawne możliwości eksploatacji materiałów.
  • Grafiki, wydruki i gadżety na eventach.
  • Zaproszenia – kreowanie wyobrażeń o evencie.
  • Niezbędnik event managera – obowiązkowi podwykonawcy w książce telefonicznej.

Informacje dodatkowe:

  • Liczba godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.

Szkolenie w Twoim hotelu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia