Szkolenie Sprzedaż i organizacja eventów dedykowane jest osobom chcącym zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku imprez okolicznościowych. Praca eventowca polega na ciągłym odkrywaniu – każde wydarzenie wymaga innego przygotowania, planowania czy znalezienia nowych rozwiązań.
W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży, ciągłym odkrywaniu nowych technologii i implementowaniu ich w eventach, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę, design, nowe technologie, digital. Każdy dobry eventowiec powinien więc być wielozadaniową jednostką znającą się na każdym zagadnieniu, którym zarządza przed i w trakcie eventu – są to m.in. multimedia, scenografia, światło, dźwięk, catering – to pozwala skutecznie zarządzać i minimalizuje ryzyko.
Żeby pracować w eventach, trzeba być albo szalonym, albo to naprawdę kochać.
Uczestnicy szkolenia podczas zajęć otrzymują skrypt materiałów szkoleniowych z całym zakresem wiedzy, jaka przekazywana jest na kursie.
PLAN SZKOLENIA
- Wprowadzenie do branży eventowej.
- Zawód event manager – kulisy, możliwości, kompetencje.
- Możliwości wykorzystania eventów w branży gastronomicznej, case study.
- Etapy projektu eventowego – scenariusz, dobór podwykonawców, budżetowanie, koordynacja wydarzenia.
- Rodzaje lokalizacji eventowych i kryteria doboru.
- Trendy gastronomiczne – atrakcje podczas wydarzenia.
- Dopasowanie atrakcji do grupy docelowej i charakteru wydarzenia.
- Wydarzenia stylizowane – gdzie szukać nowych pomysłów na atrakcje.
- Catering na evencie – formy serwowania i doboru menu.
- Wybór formy serwowania i rozliczenia alkoholu.
- Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta.
- Scenografia – wybrane elementy i ich zastosowanie w praktyce.
- Sztuka aranżacji przestrzeni i magia wizualizacji 3D.
- Design sceny – rodzaje konstrukcji scenicznych, różne formy zabudowy i brandingu.
- Multimedia – omówienie podstawowego sprzętu technicznego.
- Oświetlenie – efekty i zastosowanie.
- Przydatne eventowe aplikacje i magia ich działania.
- Tworzenie scenariusza eventu w gastronomii – ćwiczenia.
- Wybór konferansjera i animatora eventowego.
- Dobór odpowiedniego artysty na wydarzenie.
- Procedura dokumentacji do ZAiKS, STOART, ZPAV.
- Prawne możliwości eksploatacji materiałów.
- Grafiki, wydruki i gadżety na eventach.
- Zaproszenia – kreowanie wyobrażeń o evencie.
- Niezbędnik event managera – obowiązkowi podwykonawcy w książce telefonicznej.
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 16h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.