Masz hotel lub pracujesz w branży turystycznej? Chcesz nauczyć się skutecznych technik sprzedaży MICE, które wpłyną na sukces Twojego biznesu? Weź udział w naszym szkoleniu!
Dowiesz się, jak badanie rynku i konkurencji mogą pomóc Ci w kalkulacji rentowności oferty, jak stosować gradację cenową i wykorzystywać techniki komunikacyjne do identyfikacji potrzeb gości.
Kreowanie unikatowej wartości, psychologia sprzedaży, strategie cenowe, obsługa reklamacji – wszystko to i wiele więcej czeka na Ciebie podczas szkolenia. Dołącz do nas, aby zdobyć nowe umiejętności i zwiększyć efektywność sprzedaży w Twoim hotelu!
PLAN SZKOLENIA
- Znaczenie skutecznej sprzedaży usług hotelowych – wpływ na sukces hotelu
- Badanie rynku i konkurencji
- Kalkulacja progu rentowności oferty
- Gradacja cenowa i jej zastosowanie
- Wykorzystanie technik komunikacyjnych do identyfikacji potrzeb gości
- Kreowanie unikatowej wartości i tworzenie atrakcyjnych pakietów
- Psychologia sprzedaży w identyfikacji wizualnej
- Wykorzystywanie strategii cenowych
- Znaczenie pozytywnych relacji z klientami
- Komunikacja interpersonalna
- Rozumienie potrzeb i dostosowywanie oferty – sporządzanie rekalkulacji
- Techniki negocjacyjne – strategiczne podejście do negocjacji
- Obsługa reklamacji i budowanie lojalności gościa
- Motywowanie personelu do zaangażowania w proces sprzedaży
- Śledzenie wyników sprzedażowych i analiza efektywności
- Monitorowanie wyników sprzedażowych i określanie wskaźników sukcesu
Informacje dodatkowe:
- Liczba godzin szkoleniowych: 1 dzień/8h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.