Jeśli jesteś:
- właścicielem lub managerem obiektu weselnego,
- firmą świadczącą usługi w branży weselnej,
- cukiernią, fotografem, dj lub zespołem, a nawet salonem sukien ślubnych,
- lub wkrótce obejmiesz, jedno z tych stanowisk.
Borykasz się:
- z brakiem zamówień na usługi,
- częstym nieosiąganiem zamierzonego wyniku finansowego,
- brakiem motywacji i zaangażowania zespołu w pozyskiwanie nowych zleceń,
- zbyt małym zainteresowaniem Par Młodych.
I chcesz:
- wyciągnąć wnioski z wcześniejszych błędów,
- sprzedawać i wyróżnić produkty na rynku ślubnym,
- zwiększyć obrót i mieć więcej zadowolonych klientów,
- zastosować sprawdzone metody pozyskiwania zleceń weselnych,
- zmobilizować zespół, aby sprzedawał więcej!
PLAN SZKOLENIA
- Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
- Budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania
- Diagnoza marki – czyli Twój lokal z punktu widzenia klienta
- Targi weselne i dni otwarte – szanse, możliwości i zagrożenia
- Planowanie stoiska, organizacja wydarzenia i współpraca z podwykonawcami
- KPI – mierzenie skuteczności podjętych działań
- Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram, TikTok
- Komunikacja marketingowa w social mediach – case study
- Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii)
- Instagram od podstaw – rodzaje contentu, dobór hasztagów, aplikacje do obróbki zdjęć• Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji
- Youtube i videomarketing – narzędzia i zastosowanie
- Google – możliwości, zastosowanie i narzędzia
- Darmowe narzędzia do tworzenia grafik – canva w praktyce
- Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność naszego obiektu
- Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
- Analiza kampanii reklamowych
- Najczęstsze błędy kampanii marketingowych
Informacje dodatkowe:
- Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów Marketing 2.0, skuteczny marketing twojego lokalu oraz pozyskiwania zleceń eventowych tak, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt marketingowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań reklamowych oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii marketingowej.
- Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
- Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.