Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza to najważniejszy element każdej placówki gastronomicznej. Manager restauracji zarządza personelem lokalu, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki miedzy pracowników, ustala również grafik, musi też dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów BHP i sanepidu. To
Szkolenie Manager obiektu weselnego dedykowane jest pracującym w salach weselnych i zajmujących się organizacją wesel. W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży weselnej, ciągłym odkrywaniu nowych rozwiązań, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę,
Szef Kuchni odpowiada nie tylko za smak! To bardzo wymagające stanowisko, w którym łączy się zarządzanie personelem, organizacja pracy, food cost i zarządzanie kosztami, wiedza na temat norm sanitarnych oraz tworzenie menu. Poza tak dużą ilością obowiązków od Szefa Kuchni
Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza to najważniejszy element każdej placówki gastronomicznej. Manager restauracji zarządza personelem lokalu, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki miedzy pracowników, ustala również grafik, musi też dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów BHP i sanepidu. To
Nasze szkolenie barmańskie w 80% składa się z zajęć praktycznych, podczas, których używamy tylko oryginalnych alkoholi w nielimitowanych ilościach. Po odbyciu wielu kursów barmańskich doszliśmy do wniosku, że teoretyczna nauka sporządzania koktajli nie przygotuje uczestników szkolenia do prawdziwej pracy za
Jednodniowy warsztat – nowoczesny marketing w gastronomii jest przeznaczony dla managerów, właścicieli, kadry zarządzającej. Szkolenie udowodni, dlaczego tak ważne jest stworzenie atrakcyjnego, charakterystycznego i spójnego wizerunku restauracji. Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć klientów do swojego
Szef Kuchni odpowiada nie tylko za smak! To bardzo wymagające stanowisko, w którym łączy się zarządzanie personelem, organizacja pracy, food cost i zarządzanie kosztami, wiedza na temat norm sanitarnych oraz tworzenie menu. Poza tak dużą ilością obowiązków od Szefa Kuchni
Szkolenie Manager obiektu weselnego dedykowane jest pracującym w salach weselnych i zajmujących się organizacją wesel. W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży weselnej, ciągłym odkrywaniu nowych rozwiązań, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę,
Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza to najważniejszy element każdej placówki gastronomicznej. Manager restauracji zarządza personelem lokalu, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki miedzy pracowników, ustala również grafik, musi też dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów BHP i sanepidu. To