Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza to najważniejszy element każdej placówki gastronomicznej. Manager restauracji zarządza personelem lokalu, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki miedzy pracowników, ustala również grafik, musi też dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów BHP i sanepidu. To
Szef Kuchni odpowiada nie tylko za smak! To bardzo wymagające stanowisko, w którym łączy się zarządzanie personelem, organizacja pracy, food cost i zarządzanie kosztami, wiedza na temat norm sanitarnych oraz tworzenie menu. Poza tak dużą ilością obowiązków od Szefa Kuchni
Nasze szkolenie barmańskie w 80% składa się z zajęć praktycznych, podczas, których używamy tylko oryginalnych alkoholi w nielimitowanych ilościach. Po odbyciu wielu kursów barmańskich doszliśmy do wniosku, że teoretyczna nauka sporządzania koktajli nie przygotuje uczestników szkolenia do prawdziwej pracy za
Dwudniowy warsztat – nowoczesny marketing w gastronomii jest przeznaczony dla managerów, właścicieli, kadry zarządzającej. Szkolenie udowodni, dlaczego tak ważne jest stworzenie atrakcyjnego, charakterystycznego i spójnego wizerunku restauracji. Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć klientów do swojego
Szkolenie Manager obiektu weselnego dedykowane jest pracującym w salach weselnych i zajmujących się organizacją wesel. W obecnym trendzie, przy dynamicznym rozwoju branży weselnej, ciągłym odkrywaniu nowych rozwiązań, poszukiwane są przede wszystkim osoby kreatywne, potrafiące łączyć ze sobą różne dziedziny: sztukę,
“Kiedyś to było inaczej, to młode pokolenie nie nadaje się do pracy. Są roszczeniowi!” Absolutnie na każdym szkoleniu słyszymy to zdanie, wypowiadane kilkanaście razy. Tylko czy aby na pewno problem leży w pracownikach? Może po prostu w Twojej firmie brak
Bez pracowników nie ma lokalu gastronomicznego. To oni odpowiadają za sukces lub porażkę jak i zysk lub stratę. Jednak sama rekrutacja, selekcja i wprowadzenie pracownika nie są tak łatwe, jak na pierwszy rzut oka, mogłoby się wydawać. Dlatego istotne jest,
Dobrze wyszkolona, profesjonalna kadra kierownicza to najważniejszy element każdej placówki gastronomicznej. Manager restauracji zarządza personelem lokalu, koordynuje jego pracę, ustala i rozdziela obowiązki miedzy pracowników, ustala również grafik, musi też dbać o przestrzeganie w lokalu przepisów BHP i sanepidu. To
Efektywny pracownik to ten, który potrafi obsłużyć Gościa tak, aby uzyskać wysoki rachunek i sprawić, że Gość będzie chciał wrócić. O tym jak to robić, budowaniu efektywnej relacji z Gościem oraz technikach sprzedaży sugerowanej dowiesz się na tym praktycznym szkoleniu.
Szef Kuchni odpowiada nie tylko za smak! To bardzo wymagające stanowisko, w którym łączy się zarządzanie personelem, organizacja pracy, food cost i zarządzanie kosztami, wiedza na temat norm sanitarnych oraz tworzenie menu. Poza tak dużą ilością obowiązków od Szefa Kuchni