SOCIAL MEDIA, SZTUCZNA INTELIGENCJA I POMOCNE APLIKACJE
PLAN SZKOLENIA
- Neuromarketing, jako dziedzina która ułatwi Ci wpływanie na decyzje Twoich Gości
- 6 zasad wywierania wpływu społecznego
- Programy lojalnościowe i ich przykłady
- Planowanie zadań i komunikacja w Twoim zespole / aplikacje do zarządzania i planowania
- Warsztat z tworzenia grafik w CANVIE / zaoszczędź do 10.000 rocznie na tworzeniu menu i grafik promocyjnych w Canvie
- Chat GPT jako game changer w dziale marketingu! – Sposoby wykorzystania, tworzenia treści i pomysłów
- Sztuczna inteligencja stworzy grafikę, którą potrzebujesz!
- Warsztat foto& video produktowe – jak tworzyć lepsze ujęcia zdjęć / pomysły / przykłady / obróbka zdjęć / technika / parametry (iPhone)
- Jak pokazywać pełen lokal nie wprawiając
- Gości w zakłopotanie? Video i photo tricki
- Warsztat: Kręcimy rolki, które wykorzystasz w każdym gastro
- Beatleap jako idealna aplikacja do relacji
- Warsztat: Tworzymy kampanie reklamową od A do Z / zrobienie zdjęcia do kampanii / obróbka zdjęcia / przygotowanie treści / grafika w Canvie / przeformatowania / harmonogram publikacji
- Uporządkuj Facebook! – Dodawanie usług i tworzenie zakładki „Wyróżnione”
- Facebook Ads – Płatna reklama /
- Warsztat: Tworzymy kampanie reklamową na Instagram i Facebook
- Facebook vs. sprawdzenie reklam Twojej konkurencji
- Zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii
- Design lokalu / co zrobić, by Twoi Goście częściej robili sobie zdjęcia i Cię oznaczali?
- Rebranding marki – czy nadążasz za konkurencją ?
- Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska
- TIK TOK nie taki straszny. Tik Tok algorytmy
- Warsztat: Tworzymy tik toki z Cap Cutem i szukamy inspiracji
- Influenser Marketing – jak zacząć?
- Przykładowa umowa z Influenserem
Informacje dodatkowe:
- Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów Marketing 2.0, skuteczny marketing twojego lokalu oraz pozyskiwania zleceń eventowych tak, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt marketingowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań reklamowych oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii marketingowej.
- Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
- Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.