Kalkulacja Imprez Okolicznościowych

Masz pełny kalendarz rezerwacji, ale na koniec miesiąca zyski nie są takie, jakich się spodziewałeś? A może organizujesz świetne przyjęcia, ale koszty pochłaniają większość dochodu? W branży gastronomicznej liczy się nie tylko to, ile sprzedajesz, ale jak mądrze zarządzasz kosztami.

Na tym szkoleniu pokażemy Ci, jak przeliczyć każdy element organizacji eventu, by wiedzieć, na czym realnie zarabiasz, a gdzie pieniądze uciekają. Nauczysz się, jak dobrze policzyć koszty surowców, pracy i utrzymania lokalu, by ustalać ceny, które są atrakcyjne dla Gości, ale jednocześnie zapewniają Ci konkretny zysk.

Pokażemy Ci również, jak tworzyć oferty, które sprzedają, jak analizować rentowność każdej imprezy oraz jak unikać strat i niepotrzebnych wydatków. Zyskasz praktyczne narzędzia do lepszego zarządzania produkcją, food costem i promocjami, by Twoje eventy były nie tylko popularne, ale i opłacalne.

Bo organizowanie przyjęć to sztuka – ale zarabianie na nich to dobrze przemyślana strategia.

 

  • Dla kogo?

Dla właścicieli i managerów restauracji oraz hoteli, którzy chcą zwiększyć zyski z organizowanych eventów.
Dla szefów kuchni, którzy chcą lepiej kontrolować koszty produkcji i food cost.
Dla osób zajmujących się sprzedażą i obsługą imprez, które chcą tworzyć oferty przynoszące realne dochody.

 

  • Co zyskasz?

Sposoby na dokładną kalkulację kosztów i skuteczne ustalanie cen.
Triki na eliminację strat i zwiększenie rentowności każdej imprezy.
Gotowe rozwiązania do zarządzania ofertą i sprzedażą eventów.

PLAN SZKOLENIA

  • Analiza kosztów lokalu gastronomicznego
  • Określenie minimalnego i oczekiwanego obrotu
  • Sposób na wyróżnienie się na rynku – zasady konkurencyjności
  • Prawidłowa receptura gastronomiczna – szablon z omówieniem
  • Kalkulacja surowca (food cost)
  • Kalkulacja kosztów personelu
  • Określenie kosztów operacyjnych
  • Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
  • Zarządzanie produkcją i eliminacja strat produkcyjnych
  • Zasady ustalania ceny sprzedaży
  • Rodzaje skutecznych promocji
  • Statystyka sprzedaży – tworzenie kalendarza promocji
  • Określenie niskiego i wysokiego sezonu
  • Zarządzanie sprzedażą oraz sztuka tworzenia ofert handlowych
  • Budżetowanie i rozliczanie promocji

Informacje dodatkowe:

  • Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia kursów kalkulacja imprez okolicznościowych z elementami budowania oferty okolicznościowej, organizacji i koordynacji, która jest częścią szkolenia manager obiektu weselnego tak, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice Twojej restauracji. Szkolenie możesz powiększyć o audyt finansowy, który pozwoli na szczegółową analizę i optymalizację działań oraz dostarczy wartościowych wskazówek dotyczących strategii i polityki finansowej, a także rentowności Twojego biznesu.
  • Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez marketingowy research, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
  • Realizujemy szkolenia w formie jedno- lub dwudniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.

Szkolenie w Twoim lokalu:

Na podstawie kilku niezbędnych informacji przedstawimy Tobie ofertę szkolenia

Szkolenie w Twoim hotelu - zapytanie z formularza