Szkolenie Skuteczne Zarządzanie w Praktyce

Data26 stycznia – 28 stycznia
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin24h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

Szkolenie Skuteczne Zarządzanie w Praktyce

Data26 stycznia – 28 stycznia
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin24h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

2232 

Pozostało 10 miejsc

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

Duży obrót nie gwarantuje dużego zysku. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za zysk odpowiada nie tylko obrót ale i zarządzanie kosztami.

Szkolenie Zarządzanie kosztami lokalu gastronomicznego to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i właścicieli lokali gastronomicznych, którzy chcą wykonać kolejne kroki na drodze do maksymalizacji zysku i ograniczenia kosztów razem ze swoimi zespołami. Pokażemy Ci jak dokonać podziału kosztów, prawidłowo stworzyć receptury i zarządzać kosztami produkcji. W jaki sposób analizować powstałe straty i jakie procedury wdrożyć, aby je ograniczyć. Następnie przeprowadzimy Cię przez zawiły świat kształtowania cen sprzedaży, procedur mających na celu redukcję kosztów personelu oraz zarządzania sprzedażą.

Dlaczego właśnie ten kurs:

  • Za rozsądną cenę otrzymujesz konkretną, przydatną w praktyce wiedzę – najważniejsze aspekty niezbędne do skutecznego prowadzenia lokalu gastronomicznego.
  • Dowiesz się, w jak analizować koszty prowadzenia lokalu gastronomicznego co da Ci poczucie pewności i możliwość zarządzania nimi!
  • Nauczysz się jak prawidłowo obliczać, analizować food cost oraz poznasz czynniki wpływające na jego wysokość!
  • Zrozumiesz, co musisz wiedzieć i kontrolować, aby wprowadzić duże, realne oszczędności do swojego lokalu!
  • Poznasz, zastosowania food costu dla weryfikacji rentowności śniadań, ofert weselnych, konferencji i nauczysz się zarządzać sprzedażą!
  •  Zrozumiesz zasady działania i standaryzacji pracy, które mają największy wpływ na Twój wynik finansowy!

PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Manager Gastronomii w pigułce – najistotniejsze aspekty stanowiska
  • Rzeczywistość gastronomiczna – najczęstsze problemy restauratorów
  • Filary sukcesu restauracji – jak stać się bezkonkurencyjnym
  • VUCA – czyli nowoczesne przywództwo w gastronomii i jego zastosowanie
  • Syndrom Zosi Samosi, której pracownik nie znosi – dlaczego sam nie zbudujesz restauracji
  • 7 kroków do samodzielności w pracy – tworzenie i wdrożenie w celu osiągnięcia samodzielności na poszczególnych stanowiskach
  • Przyczyny wysokiej rotacji pracowników – rotacja niepożądana , rotacja możliwa do uniknięcia, rotacja niemożliwa do uniknięcia
  • Jak ogarnąć chaos organizacyjny i zapewnić poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji
  • Organizacja pracy i jej wpływ na poziom motywacji zespołu restauracji
  • „Aby im się chciało tak, jak im się nie chce” czyli pieniądze to nie wszystko – motywowanie do działania i budowanie zaangażowania w życie lokalu
  • Szukanie nowych ścieżek rozwojowych dla restauracji i pracowników
  • Zmienność, nieprzewidywalność i niejednoznaczność rynkowa a zarządzanie gastronomią – jak sprawnie i płynnie dostosowywać się do zmian na rynku

DZIEŃ II

  • Analiza działania w obszarach: finansowym, sprzedażowym, marketingowym i jakościowym
  • Wyznaczenie celów miesięcznych, kwartalnych i rocznych
  • Budżetowanie biznesu w praktyce
  • S – jak sprzedaż – analiza danych sprzedażowych – rodzaje raportów z omówieniem
  • M – jak marketing, czyli jak analizować konkurencję, zachowania klientów i trendy rynkowe
  • A – analiza poziomu jakości oraz czynniki wpływające na ocenę Twojej restauracji przez Gości
  • K – jak koszty lokalu gastronomicznego, czyli jak analizować wyniki
  • Co jest przyczyną słabych wyników lokalu gastronomicznego?
  • Budżetowanie i rozliczanie kosztów pracy, produkcji i operacyjnych
  • Monitoring polityki cenowo-jakościowej
  • Analiza wpływu organizacji pracy na rzeczywiste zużycie surowca – straty podczas produkcji
  • Podział kosztów surowca i szukanie oszczędności w każdym dziale
  • Oś czasu – tworzenie planu „to do” – warsztaty

INFORMACJE DODATKOWE

  • Liczba godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.