Szkolenie Revenue Management

Data14 listopada
Czas9:00-17:00
LokalizacjaSopot, ul. Władysława Broniewskiego 10
Liczba godzin8h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

Szkolenie Revenue Management

Data14 listopada
Czas9:00-17:00
LokalizacjaSopot, ul. Władysława Broniewskiego 10
Liczba godzin8h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

1332 

Pozostało 7 miejsc

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

Zarządzanie przychodami w obiekcie hotelowym to nowoczesna strategia, która pozwoli Ci zmaksymalizować zyski poprzez odpowiednie dopasowanie cen produktów i/lub usług do popytu na nie. Wymaga jednak zupełnie innych metod, a większość przedsiębiorców z branży hotelarskiej musi zmienić swoje dotychczasowe przyzwyczajenia. To jak gra w szachy, w której trzeba odpowiednio przewidywać zachowania klientów i dostosowywać ceny, aby osiągnąć sukces finansowy. Na naszym szkoleniu dowiesz się m. in. jak skutecznie ustalać ceny, analizować rynek i konkurencję oraz wykorzystywać elastyczne podejście do cen w celu zwiększenia popytu na Twoje produkty. Nie zwlekaj i zapisz się już teraz, aby zdobyć wiedzę i umiejętności niezbędne, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją!

PLAN SZKOLENIA

  • Definicja i kluczowe zasady Revenue Management
  • Metody i narzędzia stosowane w Revenue Management
  • Rola strategii cenowej w osiąganiu celów finansowych
  • Metody analizy rynku i konkurencji w kontekście ustalania strategii cenowej
  • Segmentacja i pozycjonowanie cenowe
  • Wykorzystanie pozycjonowania cenowego w osiąganiu przewagi konkurencyjnej
  • Podstawowe metody ustalania cen: kosztowe, konkurencyjne, wartościowe
  • Elastyczność cen i jej wpływ na popyt
  • Elastyczne ustalanie cen w zależności od zmieniających się warunków
  • Wypracowanie procesu wdrożenia strategii cenowej – standaryzacja
  • Zaangażowanie różnych zespołów i funkcji organizacyjnych
  • Monitorowanie skuteczności i ciągłe doskonalenie strategii cenowej
  • Panel dyskusyjny