Szkolenie Marketing 2.0

Data 20 lutego – 21 lutego
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin16h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

Szkolenie Marketing 2.0

Data 20 lutego – 21 lutego
Czas9:00-17:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin16h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat oraz całodzienne wyżywienie, w tym lunch.

1832 

Już 1 miejsce zostało zarezerwowane na to szkolenie!

Pozostało 19 miejsc

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć gości do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków na osiągnięcie sukcesu składa się wiele elementów, w tym marketing.

Choć nie ma „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo-medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.


PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Strategie sprzedaży – jak tworzyć skuteczne plany sprzedażowe i marketingowe.
  • Cele marketingowe krótko- i długoterminowe cele.
  • Segmentacja rynku – sztuka tworzenia grup docelowych w oparciu o cele.
  • Lejki sprzedażowe – jak projektować i rozumieć lejki, które przekształcają zainteresowanie w zakup.
  • Analiza lejków – ulepszanie lejków na podstawie danych.
  • Kampanie na Facebooku i Instagramie – tworzenie reklam na żywo.
  • Targetowanie reklam – efektywne dotarcie do właściwej grupy.
  • Analiza kampanii – jak oceniać skuteczność naszego działania.
  • Lejki w kampaniach reklamowych – połączenie lejków z kampaniami.
  • Warsztaty z tworzenia kampanii reklamowej od A do Z – kompleksowe podejście do kreowania kampanii: od zdjęć, przez obróbkę, treść, grafikę w Canvie, aż po publikację i harmonogramowanie.
  • Integracja strategii online i offline – jak efektywnie łączyć działania marketingowe w internecie z tradycyjnymi metodami reklamy, aby zwiększyć zasięg i skuteczność działań promocyjnych.

DZIEŃ II

  • Rebranding – Case Study lokalu z Gdańska – analiza przypadku zmiany wizerunku marki.
  • TikTok – algorytmy i tworzenie treści – warsztaty z wykorzystaniem Cap Cut do kreacji video.
  • Influencer Marketing – jak zacząć?
  • Współpraca z Influencerem oraz przykładowa umowa.
  • Neuromarketing – wykorzystanie psychologii w sprzedaży.
  • Techniki wpływu – jak wpływać na decyzje klientów.
  • Programy lojalnościowe – programy dla stałych klientów.
  • Narzędzia zarządzania organizacją pracy w marketingu – aplikacje wspierające projekty.
  • Grafika w Canvie – tworzenia grafik.
  • Wykorzystanie AI w marketingu – stosowanie sztucznej inteligencji do tworzenia treści.
  • Poprawa jakości zdjęć produktowych.
  • Cyberbezpieczeństwo mediów społecznościowych – jak nie stracić konta.

INFORMACJE DODATKOWE

  • Liczba godzin szkoleniowych: 16h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch.
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.