SZKOLENIE ZARZĄDZANIE KOSZTAMI LOKALU GASTRONOMICZNEGO
Duży obrót nie gwarantuje dużego zysku. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za zysk odpowiada nie tylko obrót ale i zarządzanie kosztami.
Szkolenie pt. „Analiza kosztów lokalu gastronomicznego” to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i właścicieli lokali gastronomicznych, którzy chcą wykonać kolejne kroki na drodze do maksymalizacji zysku i ograniczenia kosztów razem ze swoimi zespołami. Pokażemy Ci jak dokonać podziału kosztów, prawidłowo stworzyć receptury i zarządzać kosztami produkcji. W jaki sposób analizować powstałe straty i jakie procedury wdrożyć, aby je ograniczyć. Następnie przeprowadzimy Cię przez zawiły świat kształtowania cen sprzedaży, procedur mających na celu redukcję kosztów personelu oraz zarządzania sprzedażą.
Gastronomia jest jak polityka – każdy ma na nią inny pogląd. Jednak nie możemy zapominać o tym, że nadal jest to biznes, na którym chcemy zarabiać. A zarabia ten – kto liczy.
Szkolenie składa się z 9 filmów o łącznej długości 2h i 40 minut. Materiał, który przedstawiamy jest rozwinięciem szkolenia Managera Gastronomii oraz szkolenia Szef Kuchni, które rekomenduje 100% jego uczestników.
Dlaczego właśnie ten kurs:
- Za rozsądną cenę otrzymujesz konkretną, przydatną w praktyce wiedzę – najważniejsze aspekty niezbędne do skutecznego prowadzenia lokalu gastronomicznego.
- Dowiesz się, w jak analizować koszty prowadzenia lokalu gastronomicznego co da Ci poczucie pewności i możliwość zarządzania nimi!
- Nauczysz się jak prawidłowo obliczać, analizować food cost oraz poznasz czynniki wpływające na jego wysokość!
- Zrozumiesz, co musisz wiedzieć i kontrolować, aby wprowadzić duże, realne oszczędności do swojego lokalu!
- Poznasz, zastosowania food costu dla weryfikacji rentowności śniadań, ofert weselnych, konferencji i nauczysz się zarządzać sprzedażą!
- Zrozumiesz zasady działania i standaryzacji pracy, które mają największy wpływ na Twój wynik finansowy!
PLAN SZKOLENIA
- Omówienie kosztów stałych i zmiennych
- Food Cost i Beverage Cost
- Zasady prawidłowej iwentaryzacji
- Podstawy tworzenia receptury
- Receptura a straty w produkcji
- Identyfikacja i przeciwdziałanie stratom
- Kontrola kosztów w pracownicy
- Zarządzanie sprzedażą
- Kształtowanie cen sprzedaży
- Koszty wynagrodzeń i koszty pracy –wydajność i efektywność
- Analiza rentowności lokalu gastronomicznego
INFORMACJE DODATKOWE
- Ilość godzin szkoleniowych: 7 h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 16:00
- Zapewniamy całodzienną przerwę kawową oraz lunch.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.