SKUTECZNY MARKETING TWOJEGO LOKALU
Jednodniowy warsztat – nowoczesny marketing w gastronomii jest przeznaczony dla managerów, właścicieli, kadry zarządzającej. Szkolenie udowodni, dlaczego tak ważne jest stworzenie atrakcyjnego, charakterystycznego i spójnego wizerunku restauracji.
Wielu restauratorów myśli, że wystarczy podawać dobre jedzenie, aby przyciągnąć klientów do swojego lokalu. Cóż, bardzo rzadko, ale może się tak zdarzyć. Jednakże w zdecydowanej większości przypadków osiągnięcie sukcesu to składowa wielu elementów, wśród których wchodzi marketing. Choć nie ma jednoznacznej „złotej” receptury na świetną restaurację, to niewątpliwie w zarządzaniu pomagają: dopracowana, charakterystyczna wizja marketingowa i kulinarna, pełna kontrola i doinformowane otoczenie biznesowo – medialne. Wskażemy, jak działać pomysłowo przy ograniczonych wydatkach, co w gastronomii jest zjawiskiem powszechnym.
Uczestnicy poznają skuteczne sposoby, jak przyciągnąć i zatrzymać uwagę otoczenia i potencjalnych lub obecnych gości. Zrozumieją zasady skutecznego marketingu w gastronomii, a dzięki ćwiczeniom nauczą się stosować je w życiu codziennym.
PLAN SZKOLENIA
- Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
- Budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania
- Diagnoza marki – czyli Twój lokal z punktu widzenia klienta
- Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram, TikTok
- Najefektywniejsze działania w mediach społecznościowych
- Budowanie skutecznej strategii obecności na Facebooku
- Komunikacja marketingowa w social mediach – case study
- Facebook Ads (zasady funkcjonowania systemu reklamowego, dobre praktyki tworzenia reklam, dostępne formaty reklamowe, zarządzanie budżetem i optymalizacja kampanii)
- Instagram od podstaw – rodzaje contentu, dobór hasztagów, aplikacje do obróbki zdjęć
- Strona internetowa jako podstawowe źródło informacji
- Youtube i videomarketing – narzędzia i zastosowanie
- Google – możliwości, zastosowanie i narzędzia
- Darmowe narzędzia do tworzenia grafik – canva w praktyce
- Marketing tradycyjny i lokalny zwiększający popularność lokalu
- Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
- Analiza kampanii reklamowych
- Najczęstsze błędy kampanii marketingowych
INFORMACJE DODATKOWE
- Ilość godzin szkoleniowych: 8h
- Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 - 17:00
- Zapewniamy całodzienną przerwę kawową.
- Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek.
- Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii.