Szkolenie Kelnerskie

Data2 Czerwca – 3 Czerwca
Czas9:00-15:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin12h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i całodzienną przerwę kawową.

Szkolenie Kelnerskie

Data2 Czerwca – 3 Czerwca
Czas9:00-15:00
Lokalizacjaul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot
Liczba godzin12h
InformacjeOtrzymasz materiały szkoleniowe, certyfikat, lunch i całodzienną przerwę kawową.

1443 

Pozostało 16 miejsc

INFORMACJE I PLAN SZKOLENIA

Jedzenie jest jedną z podstawowych przyjemności dla każdego człowieka. Dobre jedzenie i świetny serwis potrafią czynić cuda. Zaobserwować to można w każdej restauracji. Zadowolony Gość zostawi spory napiwek, odwiedzi nas ponownie i przyprowadzi znajomych.

Kurs kelnerski dzieli się na dwa etapy. W pierwszym etapie przedstawiamy zasady obsługi Gości indywidualnych. Kładziemy bardzo duży nacisk na restauracyjny savoir vivre oraz techniczne umiejętności naszych słuchaczy. Kurs zawiera takie elementy jak: obsługa konsumenta, serwis dań, serwis wina i inne istotne zagadnienia.

Podczas drugiego etapu kursu przybliżamy zagadnienia związane z obsługą imprez okolicznościowych, organizacji bankietów, obsługi konferencji, przerw kawowych i innych istotnych zagadnień związanych z obsługą imprez zorganizowanych.

 


PLAN SZKOLENIA

DZIEŃ I

  • Predyspozycje zawodowe i cechy osobowościowe kelnera
  • Prezencja kelnera
  • Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
  • Systemy obsługi kelnerskiej
  • Metody obsługi (niemiecka, francuska, angielska, rosyjska)
  • Ogólne zasady obsługi konsumenta
  • Wspólne tworzenie standardu obsługi – powitanie, wskazanie miejsca, przyjmowanie zamówienia, serwowanie potraw i napojów, realizacja rachunku, pożegnanie gości
  • Sprzedaż sugestywna – skuteczne sposoby powiększania rachunku
  • Sposoby postępowania z różnymi klientami
  • Najważniejsze reguły i zasady profesjonalnej obsługi klienta
  • Rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem
  • Nastawienie – fundament pozytywnych relacji
  • Budowanie rachunku – sprzedaż sugerowana
  • Cross selling i up selling dla obsługi kelnerskiej
  • Nakrycia specjalne podczas imprez okolicznościowych
  • Techniki obsługi gości podczas spotkań zorganizowanych
  • Prawidłowe ustawianie bufetu i eksponowanie potraw
  • Ćwiczenia praktyczne

 

INFORMACJE DODATKOWE

  • Ilość godzin szkoleniowych: 8h
  • Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00 – 17:00
  • Zapewniamy całodzienny dostęp do kawy, herbaty, wody, słodkich przekąsek oraz lunch
  • Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe w wersji drukowanej oraz materiały biurowe niezbędne do sporządzania notatek
  • Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują certyfikat Akademii Gastronomii