792 064 779
akademiagastronomii@gmail.com

Koszyk

0
Rejestracja Login

Zaloguj się

Zgubiłeś swoje hasło?

Nie masz jeszcze konta?Zarejestruj

Akademia Gastronomii
  • Strona Główna
  • Szkolenie Online
  • Kup szkolenie
  • KONSULTACJE I OTWIERANIE OBIEKTÓW
  • Nasze Szkolenia
  • KFS
  • Galeria
  • Blog
  • Kontakt
  • Strona Główna
  • Szkolenie Online
  • Kup szkolenie
  • KONSULTACJE I OTWIERANIE OBIEKTÓW
  • Nasze Szkolenia
  • KFS
  • Galeria
  • Blog
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Szkolenia
  • KALKULACJA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

Szkolenia

KALKULACJA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

Czas rozpoczęcia

11:00

8 marca 2021

Czas zakończenia

15:00

8 marca 2021

Adres

ul. Władysława Broniewskiego 10, 81-841 Sopot

KALKULACJA IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

Duży obrót nie gwarantuje dużego zysku. A duża ilość organizowanych przyjęć może nie satysfakcjonować nas finansowo. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że za zysk odpowiada nie tylko obrót ale i zarządzanie kosztami.

Szkolenie pt. „Prawidłowa kalkulacja imprez okolicznościowych” to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i właścicieli lokali gastronomicznych, organizujących eventy.

Pokażemy Ci jak dokonać podziału kosztów, prawidłowo stworzyć receptury i zarządzać kosztami produkcji. W jaki sposób prawidłowo policzyć koszty pracowników, koszty utrzymania lokalu jak i koszty surowca. Następnie przeprowadzimy Cię przez zawiły świat kształtowania cen sprzedaży, prezentację oferty oraz zarządzania sprzedażą.

 

PLAN SZKOLENIA

  • Analiza kosztów lokalu gastronomicznego
  • Określenie minimalnego i oczekiwanego obrotu
  • Sposób na wyróżnienie się na rynku – zasady konkurencyjności
  • Kalkulacja surowca (food cost)
  • Kalkulacja kosztów personelu
  • Określenie kosztów operacyjnych
  • Określenie produktów rentownych oraz nierentownych
  • Zarządzanie produkcją i eliminacja strat produkcyjnych
  • Zasady ustalania ceny sprzedaży
  • Rodzaje skutecznych promocji
  • Statystyka sprzedaży – tworzenie kalendarza promocji
  • Budżetowanie i rozliczanie promocji
  1. BONUS 1: Tabela excel - analiza kosztów obiektu weselnego
  2. BONUS 2: Tabela excel - szablon receptury
  3. BONUS 3: Tabela excel – obliczanie ubytku produkcyjnego
  4. BONUS 4: Tabela excel – statystyka sprzedaży

INFORMACJE DODATKOWE:

  • Szkolenie jest webinarem - szkoleniem video a możliwością zadawania pytań
  • Kurs trwa 4 h
  • Szkolenie jest nagrywane, po ukończeniu kursu otrzymasz 7-dniowy dostęp do szkolenia, aby móc wrócić do interesujących Cię zagadnień.
  • Po ukończeniu szkolenia otrzymasz od nas bonusy do pobrania - tabele excel.
  • Udostępnij:

Poprzednie szkolenie

CATERING ŚWIĄTECZNY – SKUTECZNA SPRZEDAŻ WYNOSÓW

Następne szkolenie

SKUTECZNY MARKETING WYNOSÓW ŚWIĄTECZNYCH

Kup bilet

  • Wszystkie miejsca
    13
  • Zarezerwowane miejsca
    5
  • Koszt
    362 zł/Osobę
  • Ilość
  • Zapłać za pomocą
Zaloguj

Musisz się zalogować na naszą stronę, aby zarezerwować to szkolenie! Jeśli chcesz dokonać płatności w II ratach napisz do nas na adres biuro@akademiagastronomii.pl

Akademia Gastronomii

ul. Broniewskiego 10; 81-841 Sopot
NIP: 5892024299, REGON: 364397886

Krajowy rejestr Instytucji Szkoleniowych: 2.22/00008/2018
Konto: mBank 10 1140 2004 0000 3302 7736 3582

Social Links

  • Facebook
  • Instagram

Kontakt

792 064 779

akademiagastronomii@gmail.com

ul. Broniewskiego 10; 81-841 Sopot

© 2019 akademiagastronomii.net.pl All rights reserved

  • Strona Główna
  • O nas
  • Szkolenia
  • Kontakt
Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich zgodnie z polityką prywatności. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.OKPolityka prywatności