Audyt Sprzedażowy

Data26 maja 2025
LokalizacjaW Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu)
Liczba godzin8h
Audyt wykonaJakub Walentowski

Audyt Sprzedażowy

Data26 maja 2025
LokalizacjaW Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu)
Liczba godzin8h
Audyt wykonaJakub Walentowski

7300 

Pozostało 1 miejsce

INFORMACJE I PLAN AUDYTU

Dla kogo?

Audyt sprzedażowy to narzędzie niezbędne dla restauracji, hoteli i punktów gastronomicznych, które chcą wyciągnąć maksimum sprzedażowe z najwyższym możliwym zyskiem. W tym celu warto zainwestować w rzetelny audyt sprzedażowy od Akademii Gastronomii.

Korzyści z zakupu:

Dzięki audytowi sprzedażowemu, możliwe jest zbadanie, gdzie występują wąskie gardła sprzedaży i jakie są przyczyny tych problemów. Analiza rachunków pozwoli na znalezienie produktów najbardziej rentownych i stworzenie do nich strategii sprzedażowej, co przyczyni się do zwiększenia obrotów i zysków w firmie.

Jak zmieni się Twoja działalność?

Pracownicy poprawią swoje umiejętności sprzedażowe, a standard pracy zostanie usystematyzowany, co może skutkować zwiększeniem średniego rachunku nawet o 30%. Audyt sprzedażowy buduje także zaangażowanie pracowników, ponieważ daje im wiedzę i narzędzia do wykorzystania swojego potencjału jako sprzedawcy. Jasno wyznaczone cele ułatwią codzienną pracę, a standaryzacja stworzona przez Akademię Gastronomii pozwoli każdemu pracownikowi czuć się pewnie na swoim stanowisku.


 

PLAN AUDYTU

  • Szczegółowy audyt raportów sprzedażowych.
  • Godziny szczytu vs. średnia wartość rachunku – czy w większym ruchu sprzedają mniej?
  • Sprzedaż napojów/koktajli – czy sprzedajesz wystarczająco dużo?
  • Analiza sprzedaży pełnej – maksymalne wykorzystanie karty menu.
  • Audyt storn i udzielonych rabatów – ilości, kwoty, rodzaje.
  • Weryfikacja wykorzystywania uprawnień w systemie przez personel.
  • Analiza karty menu pod względem atrakcyjności sprzedażowej i spójności z marką.
  • Analiza karty menu pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
  • Znalezienie najsłabszych i najmocniejszych produktów sprzedażowych.
  • Audyt możliwości cross-sellingu i up-sellingu na podstawie karty menu restauracji.
  • Weryfikacja strategii sprzedażowej – wychwycenie jej mocnych i słabych stron.
  • Czy Twoje menu jest dostosowane do okolicznego rynku – cena akceptowalna przez Twoich Gości.
  • Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem atrakcyjności sprzedażowej i spójności z marką.
  • Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
  • Identyfikacja i przeciwdziałanie stratom – elementy wpływające na koszty surowca.
  • Analiza etapów sprzedaży.
  • Cichy klient – audyt obsługi – umiejętności sprzedażowe.
  • Cichy klient – audyt obsługi – sprawdzenie zaangażowania i motywacji personelu podczas bezpośredniej obsługi.
  • Cichy klient – audyt obsługi – czas i jakość odbierania telefonu oraz maila służbowego.
  • Konsultacje i omówienie wniosków z osobami oddelegowanymi do audytu.

AUDYT WYKONA

Jakub Walentowski